|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
||
Det virker som en absurd pris for det ikke særligt flotte TV. Det der Ambi Light, er der nogen der har erfaringer med det? Umiddelbart virker det lidt som noget unødvendigt gejl /Nils |
|||
|
|||
![]() |
|||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||
|
|||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||
![]() |
|||
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
||
Hvad er den største forskel på LT-37S60 og så LT-37M60? |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
S60 modellerne anvender 5. generation D.I.S.T. (billedteknik) og M60 anvender 6. generation + Clear Motion Drive. Desuden har M60 kortlæser til hukommelseskort. Man kan dele skærmen i to og se tekst-tv i den ene halvdel og tv i den anden halvdel - eller i stedet for tekst-tv se noget fra ekstern kilde som DVD-optager. Dette er Picture and Picture. Desuden er der en funktion med 12 multibillede, hvor det aktive billede er levende og de andre frosset. Læs også min artikel her: Artikel. |
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
proms ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2006 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Jeg kan se at man går meget op i ,5. generation ,2 tunere,er det sort ,er det sølv,og alle mulige tekniske spec. Der er kun en vej ....se det, 1 til 1 live. Mange lcd og plasma er rigtig dårlige til analog tv.
42PF9966/10 snart 42 PF9967/D 32PF7520/D LE23-R41B |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Selvfølgelig er det fint-blot RAMMEN om billedet er sort-og det er den jo i begge tilfælde. Det undrer mig bare at der stadig er mange som holder af den der sølv 70èr farve..havde selv håbet at få mh300 i sort,men min tålmodighed rakte desværre ikke dertil. Smag er jo heldigvis forskellig.......men lur mig,om ikke sølv er på vej væk igen præcis- som i kamera branchen. |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
"Måske fordi det er sindsvagt dyrt - 27.999,- på tilbud, og så er det ikke engang særligt flot design. Jeg kan maksimum gå med til at give 20.000,- for et LCD fjernsyn, hvis det så også er i topklasse. For et år siden interesserede jeg mig ikke for LCD fjernsyn (eller fladskærme i det hele taget) fordi jeg synes de var for dårlige og for dyre. Nu er de (LCD) omsider blevet rigtig gode." Ja-dyrt er det-men sådan er livet ...en MERCEDES er også absurd dyr-men den er da meget lækker,men har stadig kun 4 hjul som de andre biler! Det er det sidste HAK opad,som koster skjorten. Jeg ville nu aldrig selv vælge et lcd fra- alene p.g.a. prisen. |
|||
![]() |
|||
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
||
Kan man se M60 modellerne live nogle steder nu, eller er det for tidligt? |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Ja, det er eller har netop været problemet med fladskærmsfjernsyn - eller et af problemerne. Men jeg har set JVC's LT-32S60 live med DR1 og det var virkelig et flot billede! Og M60 er yderligere forbedret. En anden forskel på S60 og M60 er også - så vidt jeg har forstået - at alle billedbehandlingsteknikkerne er samlet i én chip, det var der ikke datakraft til før. Og det giver yderligere en fordel. |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Findes LT-37M60 ikke i en 32" version, eller er det kun 37"??
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
M60 modellen findes kun i 37" version.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og jVC har ikke lavet en 32" model med samme funktioner og teknologi, som bare hedder noget andet? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |