|
Hvilket løbeur |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger mit som alm ur, skridttæller, pulsmåler og til notificationer. Der går ofte 3 uger mellem jeg lader og helt sikkert mere end 2
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
Ja, men du bruger det så ikke typisk. Personligt laver jeg aktiviteter, hvor GPS i uret bruges 5-7 dage om ugen. Og der holder det en uges tid.
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
Bruger min appel watch 3 gen fungere rigtigt godt som løbeur med GPS f. eks nike app eller edmonton - er forøvrigt til salg kr. 2.000 6 md. gammel mend ønsker at opdatere til 4 gen.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Kan anbefale Apple Watch. Jeg bruger mit til løb, svømning, cykling mm. Det har pulsmåler, GPS, tempo-tracking, trænings-notifikationer og andre sensorer indbygget. Du får historik lagt over i en app på iPhone, så du kan følge udviklingen. Herhjemme bruger vi det samme med en Wiithings vægt, så man også kan tracke udviklingen i vægt og fedtprocent.
Nyere Apple Watch kan både have offline og online musk på uret, så du kan høre musik på farten. Du kan også betale med det, hvis du skal have en ekstra vand på en lang løbetur.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har et Samsung Gear 3 som jeg ikke får brugt nok hvis det er interessant?
|
|
![]() |
|
Mikkel Gunvald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 23 |
Garmin Vivoactive 3 skulle være et udmærket træningsur som også er lidt pænere end de fleste træningsure. Det ligger på omkring 1600-1700 kr lige nu, men kommer nok på tilbud til black friday eller i anden nærmeste fremtid.
|
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Jeg har testet flere forskellige igennem årerne.
Du går ikke galt i byen med Garmins ure. Det kunne være: Forerunner 235 Vivoactive 3 Fenix 3 / 5 (5 dog noget over budget) Vivoactive 3 og Fenix modellerne føles mere komplette og af bedre kvalitet. Forerunner 235 er ren plastik. Ligeledes vil et Apple Watch opfylde kravene og virke ganske udemærket. Og det slår garmin uret med flere længder på 2 ting: Skærmens kvalitet, opløsning og antal farver samt notifikationer (hvis du da ellers har en iPhone). Her ville jeg gå efter et Apple Watch Series 2 eller Series 3 til en fornuftig pris. Jeg har både et Vivoactive 3 og et Apple Watch Series 2, 42 mm liggende til rigtige fornuftige priser, i god stand og indenfor dit budget. Sig til hvis det har interesse. ![]() |
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Yes, det gør du. Men på Garmins ure er det alt eller intet: Du får præcis de samme notifikationer som du får på din iPhone. Så det er "alt eller intet" så at sige. Med en iPhone og et Apple Watch kan du vælge præcis hvilke notifikationer du får på uret (og hvordan). Det er en kæmpe forskel og noget der gør at jeg ofte fortrækker mit Apple Watch fremfor Garminen. Her modtager jeg nemlig kun notifikationer fra telefonen (opkald) samt beskeder. |
|
![]() |
|
JMA37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
Ud fra dit budget, så skal du finde et brugt Garmin fenix 3 eller 5
Er også et ur man kan bruge til hverdag Kører selv Fenix 5X plus i dag, men har i flere år brugt Fenix 3HR Fenix spiller bare :-)
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Bruger selv et Garmin Vivosmart HR+ som kan alt det du efterspørger. Er meget tilfreds og kan netop holde strøm fint i 4-6 dage alt afhængig af GPS brug. Ud fra hvad jeg selv har af erfaringer og hvad jeg har læst online, har Garmin urene den mest præcise GPS så ville klart holde mig til det mærke :)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Kan se Ray har lagt sin 2018 buyers guide ud nu. Hvis der er en person man skal lytte til indenfor "gadgets" af den her karakter. Så er det nok Ray Maker.
Han er gammel Microsoft ansat, og triatlet, nu er han fuldtids nørd, og holder oplæg for hele gadgetbranchen omkring trends, teknologier etc. OG hans reviews er ekstremt detaljerede (han har sågar en himstregims til at teste vandtryk og vandtæthed i).
|
|
![]() |
|
Ja, dygtig mand. Men dejligt at se at Ray anbefaler de samme modeller der er blevet nævnt her i tråden af flere. F.eks. Garmin Vivoactive 3 og Apple Watch.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |