|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Det kommer helt sikkert. Men om man skal hardware modde eller kan ordne det med software ved jeg ikke. Hvis der installeres Windows på maskinen burde da helt klart være muligt med software mod. Har nogen prøvet det her inde? "Er meget nysgerrig!" Redigeret af StockBroker - 17-Juli-2008 kl. 15:28 |
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
|
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Men JO, den er dejlig til at afspille SD (og HD) film på Tv'et. Men den sluger også strøm derefter.
|
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Og et fladskærms TV er jo hele ikke billge i strøm. især ikke Plasma TV.
Så en combo af PS3 og Plasma TV, kan let gå hen og blive en dyr omgang i strøm ![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så spørger jeg hvilket plasma du snakker om - mit 5090 trækker 280 watt. Det synes jeg ikke er så galt igen - det er trods alt 50" og fullhd. LCD'erne jeg har kiggget på ligger også i omkring 250W i de store størrelser, så det er altså en and at sige plasma trækker mere strøm ![]() |
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
@Anima Helt enig og husk også at et plasma-panel bruger mindst strøm når der er mørke scener og mest ved de lyse. Alt i alt ikke de stor eforskelle ved normalt brug. Jeg nøjes istedet med at glæde mig over at plasma er så meget bedre til at vise billeder - LCD når det jo slet ikke, hvorfor så mange køber Samsung og Sony er mig en gåde - man kan for mindre penge få Panasonic som ganske enkelt har meget højere billedkvalitet. Så er der lige de rige med Pioneer |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Iøvrigt til de frelste el-forbrugere, det er altså mange gange billigere slet ikke at have pc, tv, spilkonsol. Biler hører hjemme på skrotpladsen - cyklen bruger meget mindre energi osv......
NÅ nej sorry - det er jo slet ikke det tråden drejer sig om, så skulle vi ikke bare droppe det emne og nøjes med PS3 som afspiller. Man kan jo altså oprette andre tråde istedet. |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Nu betragter jeg mig ikke som rig - jeg bruger netop min cykel frem og tilbage. Jeg kan ikke se hvad jeg behøver en bil til.
Men ja, PS3 bruger en del strøm kontra alm. dvd-afspiller, men jeg synes ikke engang det er fair at sammenligne med en BD-maskine - husk nu på at PS3'eren fungerer som et mediecenter, og bør derfor sammenlignes med disse istedet! |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe, hvis man skal bruge en PS3, så er det ud med bilen og ind med
cyklen, for eller bliver der ikke råd til strøm til PS3 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Det kan godt være det kommer en dag, men så bliver det på bekostning af fremtidige firmwareopdateringer til maskinen, og dermed sågar onlinemuligheder i det hele taget (man kan ikke logge ind med mindre man har den seneste firmware), eftersom Sony nok skal sørge for at undersøge om der er pillet ved maskinen. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Kan vi ikke lige én gang for alle droppe det vrøvl om at PS3'en skulle være åh så pokkers dyr i strøm? Det koster under 40 kroner mere om året hvis man ser tre film om ugen, der i snit varer to timer. Det er nok lige til at klare for de fleste i dagens Danmark! Hvis strømforbruget skal afgøre om man vil bruge en PS3 til at se film på, så burde man overveje om man har råd til plasma tv/projektor, surround, computer og den slags i det hele taget, som man også har været inde på i tråden her. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Sig mig, er der nogen der reelt har målt hvor meget det faktiske forbrug
er??? ved godt den opgivet til 135Watt. Meeen, jeg målte en gang på en PDP 507, den kom aldrig over 250watt og jeg mener at den er opgivet til over 300. Der hvor jeg vil hen er, en ting er hvad der er opgivet, en anden er jo det faktisk forbrug. og så er det jo med alt. Potter Jeg slukker i øvrigt også min bag på. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Her er en sammenlignings test/ Strømforbrug: http://www.hardcoreware.net/reviews/review-356-1.htm Mvh |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |