recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor køber i projektor pærer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor køber i projektor pærer?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2020 kl. 17:47
Den kører stadig!  :)
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5500ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 07:42
Jeg bestilte en pære hos projektorpaerer.dk d. 19.12, til en hw65es. Den stod til at være på lager, med en dags levering. Den er endnu ikke kommet, dog afsendt. (JEG HADER UPS!)

Jeg var så, så heldig at min pære sprang i går aftes. Jeg har taget den ud, og umiddelbart ser det ikke ud til der er sket nogen skade, andet end det har spredt lidt skidt.
Kan jeg på nogen god måde tørre panelet af, der sidder foran pæren, uden at ridse det eller på anden måde skade det. Er der andet jeg skal være opmærksom på inden jeg starter den op igen?

MVH

Redigeret af Bromberg - 14-Januar-2020 kl. 07:42
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu