recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor købes win8 billigst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor købes win8 billigst?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:42
Jeg har lige talt med Microsoft DK, og for at jeg kan bruge opgraderingsversionen, så SKAL jeg først installere XP på Mac mini'en, og derefter installere opgraderingen. Han sagde at jeg kunne købe den fulde version for 600-700 kr, så det bliver nok det jeg vælger.
Tak for alle jeres input, og Go weekend :)
Mvh
Jan
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 23:18
Det sagde de også med win7 upgrade, men den kan sagtens instaleres fra "bunden" af
Søg windows 7 upgrade clean install. På winsupersite er der 3 forskellige metoder, metode 2 virker perfekt.
Måske kan samme trick bruges med win 8 upgrade.
Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 21:00
Hey Gigabyte, tak for tippet ;), men venter nok lige lidt, både fordi jeg ikke har fået Minien endnu, og fordi jeg imellemtiden har fundet ud af at XBMC vist ikke er helt klar til win8 endnu. Men jeg vil helt sikkert prøve dit tip når tiden er inde.
Go aften :)
Mvh
Jan
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu