recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor meget mere ville en mere pris give?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor meget mere ville en mere pris give?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg ved kun hvad der står på deres hjemmeside. Prisen gælder indtil d. 31. juli, og herefter må vi gå ud fra at den sættes op til 25k igen.
Ja, det må vi gå ud fra. 22 k kr er også en rigtig god pris. Jeg vil i hvert fald ikke betale 25k når jeg kommer hjem til dk i September efter jeg har set den til 22k nu. Så vil jeg hellere vente på den nye model udkommer.
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Webmonkey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 10:57
Den står stadig til 22k DKK.

In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 21:04
Selvfølgelig skal man kalibrere en projektor... Det er absolut et kæmpe løft.

Eneste problem er at med projektore som JVC er der ret stor drift over ret kort tid og især fra kold til drift arm, og fra varm til varmere..

Jeg har ikke rigtig hørt om nogle i danmark for tiden der køre rundt og tilbyder kalibrering, medmindre de selv har leveret projektor/ skærm.

Jeg syntes en JVC er spild af penge hvis man ikke kalibrere den, især efter de første 100 timer, og derefter hver 100-200 timer.

Husk også at når du køber en ny projektor er den ca værdiløs dagen efter... der er en ny model i overmorgen, og intet marked for brugte projektore.

Hvis jeg skulle købe en projektor, og ikke ville ofre kalibrering, så ville jeg kigge efter BENQ DLP maskiner. Men den vil også blive markant bedre med en kalibrering.

Køber du en JVC så spørg til hvordan lampegarentien dækker, også hvor meget lys den skal kunne outputte som minimum hele levetiden. Og samtidig få at vide hvad tolerancerne er på convergence... Få det på skrift.!!
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu