|
Hvor ofte skifter I projektor? |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
jøsse
Bruger Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[QUOTE=jake51]Jeg skiftede tit... Indtil jeg købte en JVC
HD550 udviklede den velkendte pink stripe og blev udskiftet med en X35 Den har snart 1800 timer på bagen[/QUODen der pink stripe du omtaler,kan den ikke rep?Min JVC Hd 950 har nemlig samme fejl |
||
jøsse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den pink stripe du omtaler,kan det ikke rep.Min JVC Hd 950 lider af samme fejl i højre kant af billedet.
|
||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var en tråd om det for længe siden. Det korte af det lange var, at det i princippet kan laves, men det koster det samme som at købe en ny. Det er en kendt fejl, som du kan læse en masse indlæg om de diverse forskellige fora. Jeg er ikke bekendt med om det kan fixes selvom JVC siger at det er for dyrt til at kunne betale sig. Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg dog det lyder underligt at man ikke kan reparere det. Men hvad ved jeg...
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er nok ikke garanti på din HD950 mere
Min fik pink stripe for alvor lige efter at garantien udløb og JVC tilbød mig derfor en X35 til halv pris |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da godt at høre. Generelt synes jeg det er svært at undgå støv bag linsen. Normalt er det ikke noget man kan se, med mindre, som du selv siger, det er store fnug. |
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte en Optoma HD65 i januar 2009 for lige at prøve om det der med projektor var noget for mig. Det var det, og den kører endnu. I forhold til timeangivelserne på pæren havde jeg regnet med at den skulle udskiftes efter ca 2 år, men den kører ufortrødent videre, og vi bruger den nærmest dagligt.
Regner med at købe en ny projekter når pæren er færdig. Vil nok bruge max 10kkr på en ny. Tror ikke jeg ville kunne udnytte kvaliteten af en dyrere projektor uden at have et dedikeret biorum. |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan man skam sagtens.
|
||
jøsse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tilbud fik jeg aldrig.Er rystet over en JVC HD 950 til 42.000 kr. ,skal kasseres efter ca. 1900 timer.Prøv og gæt om der står JVC på min næste projektor?
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så ét produkt der går i stykker, selvom det var dyrt, er nok til at du vil ofre billedkvaliteten for fremtiden?
Redigeret af Naiera - 03-Marts-2015 kl. 17:09 |
||
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man behøver jo ikke at gå ned i niveau bare fordi man vælger noget andet end JVC. Generelt synes jeg Sony har overhalet JVC.
|
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
Benu
Guld medlem Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det er et så kendt problem må man også kunne forvente en eller anden form for dekort ved køb af anden model.
|
||
Den Ben
|
||
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har haft 4 projektorer.. Sony vw50, BenQ w6000, JVC 550 samt nu x30.. Har haft tendens til at skifte for bedre sortniveau, lys, farver etc.. Men gider efterhånden ikke købe mig fattig i projektorer, så beholder min x30 til 4k kommer ned i 25-30k, og så beholder jeg den til den springer i luften, eller det på anden måde gir mening at skifte.. SLUT med at skifte for bagateller, så længe det er acceptabelt billedkvali på alle parametre. Har haft min x30 i 3 år nu, og er super glad for den. Mangler lidt lys, men det er nu fint nok efter 750 timer
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |