|
Hvor ofte skifter I projektor? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det synes jeg bestemt ikke. |
|
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes også, at vi er nået til et billed niveau nu, hvor jeg tror, at det er svært, at klemme meget mere ud af citronen. Det retfærdiggør i hvert fald ikke 25 - 30 k for næste års model.
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo opløsningen retfærdiggør forskellen synes jeg. Det er endnu en milepæl indenfor billeddelen
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er en fordobling af opløsningen jo også noget mere end bare den årlige opdatering.
|
|
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad os nu se, hvor meget materiale, der bliver tilgængeligt, når 4k bluray afspillerne kommer på markedet....
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min første projektor var en brugt 3 rørs barco tilbage i 1998! Købte senere en dvdo liniedoubler - det var en revolution dengang!:-)
Dernæst en sanyo Z3, som jeg tror mange herinde har været en tur forbi. Efter en pause fra projektore, grundet forbløffelsen over mit plasma TV, var jeg igen tilbage på "big screen" oplevelsen med en infocus sp8602. Lige siden jeg så min første sim2 DLP hos hifiklubben havde jeg drømt om en DLP og det fik jeg så. Den holdte i godt 3 år men måtte i sidste ende se sig slået af nyligt indkøbte Sony vpl 500es. Så på 16-17 år 4 projektorere. Der er sket meget synes jeg. Blu Ray som kilde har virkelig betydet meget for os med projektorsetup. |
|
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad koster en 4K projektor nu?
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
jøsse
Bruger Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det vel ikke kun et produkt,når man læser om flere på nettet,med nøjagtig samme problem
|
|
Halsted
Guld medlem Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
Funktioner
Tak(0)
|
Såvidt jeg ved rundt 50k for en Sony VPL-VW300ES med native 4k opløsning.
JVC laver vel stadig ingen projektor med native 4k opløsning? |
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
"Stadig" er vel så meget sagt, når der er så lidt UHD-materiale til rådighed
|
|
fyrholm
Junior bruger Oprettet: 14-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man , som jeg, bruger CRT projector i hjemmebiografen er det ikke særlig tit man skifter PJ.
CRT holder nærmest for evigt og det er kun på grund af opgradering at jeg nu tænker på at skifte min Sony G70 fra ca. 1997 ud. Købte den brugt for ca. 10 år siden og den har kørt 100% fejlfrit siden. Nu står der Marquee 9500LC Ultra på ønskeseddelen, men så bliver det nok også den sidste udskiftning. Digitalt bliver det nok aldrig ;-) |
|
Hvad er en hjemmebiograf uden god lyd?
|
|
Himan
Junior bruger Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige kort læst om crt-projektor. Ikke at jeg rigtigt overvejer at gå den vej, men der kan rigtig nok være mange timer i dem :-) og på eBay koster de ikke alverden.
Fremover holder jeg mig nu nok til projektorer nærmere de 5000,- frem for 15.000,-. |
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |