|
Hvor varm må et SSD være? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du prøvet at skifte dine SATA kabler og ikke blot genbruge de samme som sidst. De kan også være en kilde til fejl og problemer
|
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
|
Hvilken controller brugte de så? Der er 1000 sager på nettet omkring disse diske som dør alene pga. controlleren (SF1200 fra Sandforce). Forsøger blot at spore dig ind på hvor problemet nok sandsynligt ligger - Frem for at jage noget som ret sikker ikke har noget problemet at gørre. |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Jeg har ikke nogen problemer med drevet ud over jeg ikke bryder mig om temperaturen, som blev målt med SpeedFan 4.46. Nu har jeg skiftet til SpeedFan 4.47 og den kan ikke måle temperaturen. Crystal Disc kan heller ikke måle temperaturen. Men drevet virker fint - det er mit systemdrev på denne computer.
De to andre drev døede med ram fejl - ingen controller fejl her - og begge blev byttet uden diskussion hos Dustin, den sidste blev endda byttet fra et OCZ 60 GB til Cosair 120 GB mod en ganske lille difference. |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
|
forstår ikke alle problemer med SSD
har selv en stak.. 120GB Vertex 2 120gb Agility 3 120gb Force 3 256gb Samsung 830 og alle kører stadig klippe stabilt.
Redigeret af Rasmusdc - 10-Februar-2013 kl. 20:48 |
||
![]() |
||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
|
Ja, 4 styks er helt klart et ganske glimrende statistisk udsnit af den samlede mængde SSD'er ;) Eneste problem jeg har haft var med min Vertex 2, der af en eller grund absolut ikke gad arbejde sammen med min Mac når den skulle ud af sleep mode. Og jeg havde mere end almindeligt svært ved at installere Windows7 i bootcamp. Alt det har ikke været et problem med min Samsung SSD :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |