recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

 Besvar Besvar Side  <1 17181920>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 21:18
Hun kiggede i telenors butik idag. Åbenbart hurtigt, inden der var nogen ekspedienter der kom til hende. Men i hvert fald synes hun at Sony'en virkede ok, men hun ville gerne have Nokia'en. Måske mest baseret på udseendet - det ved jeg ikke. Men det endte i hvert fald med en Nokia Lumia 900.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 21:18
Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hun kiggede i telenors butik idag. Åbenbart hurtigt, inden der var nogen ekspedienter der kom til hende. Men i hvert fald synes hun at Sony'en virkede ok, men hun ville gerne have Nokia'en. Måske mest baseret på udseendet - det ved jeg ikke. Men det endte i hvert fald med en Nokia Lumia 900.
 
Jamen tillykke med den! Smile
 
Jeg er overbevist om, at jo mere hun bruger den, desto mere vil hun kunne li' den.
 
Jeg kan i øvrigt anbefale forummet på windowsphonefan.dk.
Din kone vil nu være den hurtigste blandt veninderne, til at tage et billede, tag'e det og poste det på Facebook. Wink
 
M.v.h.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 22:00
Wink hehe....
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 11:53
Jeg får helt selv lyst til at prøve WP efter den her reklametråd :) Ser lidt frem til at høre om hvad din kone synes om den Thorvald. 

Ang. langsomme Android ui's der hakker, er det "bare" at installere en anden launcher. Det er lige så svært som at installere en app. Jeg tester GO launcher for tiden og synes egentlig den kører ganske flydende på min Nexus, lige med undtagen af et sekunds ventetid når jeg åbner mapper på mainscreen. Mange flere design muligheder og tweaks. Kan dog kun sige mig enig i at batteritiden er kritisabel på Android, men gør mig ikke noget om den skal have et stik i røven om natten når den ligger på natbordet eller ej. 

Min kæreste har iPhone og der er langt flere problemer med den end med min Android så det der fis med at iPhone "bare virker" holder ikke en meter i min verden. Ofte skal hun slå fly modus til/fra for at få 3g til at virke og apps crasher regelmæssigt. Jeg har også mange kollegaer der ikke har lige så godt signal som jeg har og vi har trods alt præcis sammen abonnement. 

For mig virker det i hvert fald som en god løsning på den irriterende genvej Big smile. (hvilket også virker som en måde at omgå kodelåsen på). 
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 12:33
Hvis hun skal slå Flymode fra/til for at få 3G til at virke, så vil jeg foreslå hun laver en restore på telefonen, for det er, selvfølgelig, ikke meningen.. :b

At Apps crasher er et resultat af sløaset arbejde fra App udviklerens side.

Ingen styresystemer er fejlfrie, det er de sq for komplekse til. Det må man også bare et eller andet sted acceptere.


Og Thorvald, godt hun kom til fornuft og fik sig købt en ordentlig mobil.. ;)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 12:42
Hvad var der galt med den gamle, for det er vel ikke pga kamera knappen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvad var der galt med den gamle, for det er vel ikke pga kamera knappen
 
Hehehehehehe Wink  Men det var vel bl.a. derfor. Og så synes hun måske at det var tid til en ny telefon... Confused Jo, og så at hun synes den skulle oplades hele tiden.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 13:08
Ok spændene hvor mange dage hendes nokia så holder før hun skifter igen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

 Jo, og så at hun synes den skulle oplades hele tiden.
Sådan er det, når kvinderne snakker for meget.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

 Jo, og så at hun synes den skulle oplades hele tiden.
Sådan er det, når kvinderne snakker for meget.Wink
Hov hovAngryLOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

 Jo, og så at hun synes den skulle oplades hele tiden.
Sådan er det, når kvinderne snakker for meget.Wink
Hov hovAngryLOL
Er det løgn da? 21.000 beskeder.WinkLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 17181920>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu