recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

 Besvar Besvar Side  <1234 20>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

..... Helt ærligt, den generer da ingenting...
 
Det er i og for sig ikke det, der er pointen. Pointen er at hun ikke vil have den. En anden pointe kunne være at softwaren burde laves sådan, at man selv kan vælge / fravælge sådan en short cut.
Findes sådan en software overhovedet ?

Hvis hun ikke kan lide det, så har jeg da en telefon uden kamera ikon på login siden . Er da klar på en bytte handel, hvis dette ikon er så stort et problem.

Så kan din kone selv downgrade sin iphone.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:03
Den kan ikke fjernes,    Det er jo en forbedring af hele telefonen.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

  ...Lad konen læse manualen, og selv finde ud af det Smile Du ved jo ingenting om Apple Wink
 
Meget morsomt. Hun ved mindre om Apple - i hvert fald mht. at opdatere den synkronisere den osv.

Så er der kun ét svar til konen: "Det kan ikke laves om - Apple har bestemt at det skal være sådan".


Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

... Findes sådan en software overhovedet ? ....
 
Det ved jeg ikke - og hvad mener du egentligt med det? Og ja, det findes faktisk - Windows - der kan man selv bestemme hvilke shortcuts man vil have på sit "skrivebord". Det jeg mener med det, er at det ville være en forbedring af den tidligere software, hvis man selv fik valgmuligheden.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Den kan ikke fjernes,    Det er jo en forbedring af hele telefonen.
 
Det synes hun altså ikke, at det er. Og en virkelig forbedring af softwaren ville være at men selv fik valgmuligheden om man ville have den eller ikke.
 
Jeg er en lille smule træt af at I er så "kyniske" eller Apple-glade eller hvad I nu er - at I bare siger "at det kan man ikke" og at I kategorisk siger at det er en forbedring. Det er jo ikke sikkert at alle synes det er en forbedring. Det skal bemærkes at jeg ikke er specielt Windows-fan eller specielt Apple-modstander. Jeg er heller ikke specielt vild med Apple heller, men Appleer da ok, så jeg har heller ikke specielt noget imod Apple som sådan.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

.... Her er en downgrade beskrivelse http://www.ehow.com/how_2214485_downgrade-iphone-firmware.html
Så kan din kone selv downgrade sin iphone.
 
Nu er det ikke hende men mig, der skal gøre det. Den guide du henviser til, ligner at man gendanner til fabriksindstillinger(??) - men hvis det er det, så er det da nemmere bare at gøre dette i iTunes, i stedet for den mærkelige måde han beskriver. Hvad med den guide jeg fandt før: Denne guide. Hvad er blobs, det fik jeg ikke svar på?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2008
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huiron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:29
Det vil sige at man skal slukke sin telefon for at komme til kamera?
LOL, lærer aldrig at fatte deres logik. 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

... Findes sådan en software overhovedet ? ....
 
Det ved jeg ikke - og hvad mener du egentligt med det? Og ja, det findes faktisk - Windows - der kan man selv bestemme hvilke shortcuts man vil have på sit "skrivebord". Det jeg mener med det, er at det ville være en forbedring af den tidligere software, hvis man selv fik valgmuligheden.
Nu er det jo heller ikke skrivebordet du snakker om, men derimod låse skærmen. Den kan du da ikke selv konfigure i f.x. windows.

Du kan jo bare slette ikonet, hvis du ikke ønsker at bruge den default kamera applikation. Hvor svært kan det være.


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:33
Problemet ved, at du nedgraderer til tidligere software, er at du kan risikere at få problemer med batteritid, og andre ting som er løst i samme software.
Jeg mener da egentlig også, at det er mere end en gang siden, at kameraikonet kom på forsiden. Så vil det være en del tilbagegang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af huiron huiron skrev:

Det vil sige at man skal slukke sin telefon for at komme til kamera?
LOL, lærer aldrig at fatte deres logik. 

Nej da. Du kan vælge kamera hvis telefonen er aktiv fra kamera ikonet, eller du kan vælge kamera hvis du har låst din skærm fra et ekstra ikon på login skærmen. DVS du slipper for at låse din telefon op, hvis du hurtigt skal bruge dit kamera.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af huiron huiron skrev:

Det vil sige at man skal slukke sin telefon for at komme til kamera?
LOL, lærer aldrig at fatte deres logik. 

Øh nej.Confused Der er en almindelig kamera app, men der er så lavet en hurtig adgang, til kameraet fra startskærmen.
Edit: Var for langsom.


Redigeret af flemming larsen - 13-Maj-2012 kl. 20:36
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Problemet ved, at du nedgraderer til tidligere software, er at du kan risikere at få problemer med batteritid, og andre ting som er løst i samme software.
Jeg mener da egentlig også, at det er mere end en gang siden, at kameraikonet kom på forsiden. Så vil det være en del tilbagegang.
Ja den kom ikke ved sidste opdatering, så vil tro at Thorvald er bagud i sine opdateringer. Eller også har han først opdaget det nu.

Men ja hvis man hellere vil leve uden de nye rettelser, funktioner så skal man da bare smide en gammel IOs version på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu