|
Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone? |
Besvar | Side <1234 20> |
Forfatter | ||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis hun ikke kan lide det, så har jeg da en telefon uden kamera ikon på login siden . Er da klar på en bytte handel, hvis dette ikon er så stort et problem. Her er en downgrade beskrivelse http://www.ehow.com/how_2214485_downgrade-iphone-firmware.html Så kan din kone selv downgrade sin iphone.
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den kan ikke fjernes, Det er jo en forbedring af hele telefonen.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er der kun ét svar til konen: "Det kan ikke laves om - Apple har bestemt at det skal være sådan". |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ved jeg ikke - og hvad mener du egentligt med det? Og ja, det findes faktisk - Windows - der kan man selv bestemme hvilke shortcuts man vil have på sit "skrivebord". Det jeg mener med det, er at det ville være en forbedring af den tidligere software, hvis man selv fik valgmuligheden.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det synes hun altså ikke, at det er. Og en virkelig forbedring af softwaren ville være at men selv fik valgmuligheden om man ville have den eller ikke. Jeg er en lille smule træt af at I er så "kyniske" eller Apple-glade eller hvad I nu er - at I bare siger "at det kan man ikke" og at I kategorisk siger at det er en forbedring. Det er jo ikke sikkert at alle synes det er en forbedring. Det skal bemærkes at jeg ikke er specielt Windows-fan eller specielt Apple-modstander. Jeg er heller ikke specielt vild med Apple heller, men Appleer da ok, så jeg har heller ikke specielt noget imod Apple som sådan.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det ikke hende men mig, der skal gøre det. Den guide du henviser til, ligner at man gendanner til fabriksindstillinger(??) - men hvis det er det, så er det da nemmere bare at gøre dette i iTunes, i stedet for den mærkelige måde han beskriver. Hvad med den guide jeg fandt før: Denne guide. Hvad er blobs, det fik jeg ikke svar på?
|
||
Thorvald. |
||
huiron
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil sige at man skal slukke sin telefon for at komme til kamera?
LOL, lærer aldrig at fatte deres logik. |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan jo bare slette ikonet, hvis du ikke ønsker at bruge den default kamera applikation. Hvor svært kan det være.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet ved, at du nedgraderer til tidligere software, er at du kan risikere at få problemer med batteritid, og andre ting som er løst i samme software.
Jeg mener da egentlig også, at det er mere end en gang siden, at kameraikonet kom på forsiden. Så vil det være en del tilbagegang.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh nej. Der er en almindelig kamera app, men der er så lavet en hurtig adgang, til kameraet fra startskærmen. Edit: Var for langsom.
Redigeret af flemming larsen - 13-Maj-2012 kl. 20:36 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men ja hvis man hellere vil leve uden de nye rettelser, funktioner så skal man da bare smide en gammel IOs version på.
|
||
Besvar | Side <1234 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |