recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

 Besvar Besvar Side  <12345 20>
Forfatter
Besked
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2008
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huiron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:39
Ok, fik bare den anden opfattelse af de tidligere beskeder. 

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Men ja hvis man hellere vil leve uden de nye rettelser, funktioner så skal man da bare smide en gammel IOs version på.
Det er bare lidt kedeligt at gå så langt tilbage, netop fordi, at der kan være rettelser, som angår batteritid. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

...Du kan jo bare slette ikonet, hvis du ikke ønsker at bruge den default kamera applikation. Hvor svært kan det være.
 
Men vil det så ikke betyde, at man ikke kan bruge mobilens indbyggede kamera?? Eller hvad?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:46
Overbevis din kone om at vælge Android fremover, hvis hun gerne vil have indstillingsmuligheder til alt, og ikke bryder sig om at Apple tager sådanne beslutninger på brugernes vegne.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Overbevis din kone om at vælge Android fremover, hvis hun gerne vil have indstillingsmuligheder til alt, og ikke bryder sig om at Apple tager sådanne beslutninger på brugernes vegne.


Nemlig. Apple har lavet nogle indstillinger, som vi ikke kan ændre. Lev med det eller køb noget andet.
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Problemet ved, at du nedgraderer til tidligere software, er at du kan risikere at få problemer med batteritid, og andre ting som er løst i samme software.
Jeg mener da egentlig også, at det er mere end en gang siden, at kameraikonet kom på forsiden. Så vil det være en del tilbagegang.
 
Nu ved jeg ikke hvornår der før har været opdateringer (altså hvornår jeg opdaterede den forrige gang) - det er ikke så tit den er tilsluttet iTunes. Grunden til at jeg opdaterede den, denne gang var at konen klagede over at der var ikon med et 1-tal - som altså betød at der var en opdatering tilgængelig. Det ikon ville hun jo gerne have væk - ergo opdaterede jeg softwaren, via tilslutning til iTunes.
 
Hun har ikke som sådan klaget over problemer med batteritid før. Og der var i og for sig ikke noget galt med den software der var før. I hvert fald ikke noget, der kunne bemærkes i dagligt brug, så vidt jeg ved. Hvis der var, ville jeg nok have fået det at vide.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

...Du kan jo bare slette ikonet, hvis du ikke ønsker at bruge den default kamera applikation. Hvor svært kan det være.
 
Men vil det så ikke betyde, at man ikke kan bruge mobilens indbyggede kamera?? Eller hvad?
Ja og nej. Du skal nok finde en kamera app nu du ikke kan leve med standard app'en.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

... Nemlig. Apple har lavet nogle indstillinger, som vi ikke kan ændre. Lev med det eller køb noget andet.
 
Det er måske også en af grundene til at jeg ikke "elsker" Apple. Jeg har altid brugt Windows computere og selvom jeg kunne bruge en Apple computer til mit arbejde (hvilket jeg ikke kan), ville jeg nok ikke gøre det. For når Windows altid har fungeret fint for mig, hvorfor så skifte til noget andet?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

...Du kan jo bare slette ikonet, hvis du ikke ønsker at bruge den default kamera applikation. Hvor svært kan det være.
 
Men vil det så ikke betyde, at man ikke kan bruge mobilens indbyggede kamera?? Eller hvad?
Ja og nej. Du skal nok finde en kamera app nu du ikke kan leve med standard app'en.
 
Har Apple en (anden) kamera app - måske en ældre version af kamera app'en som man kunne installere - eller hvor skulle man finde sådan en kamera app???
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:


Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:


Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:


Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

...Du kan jo bare slette ikonet, hvis du ikke ønsker at bruge den default kamera applikation. Hvor svært kan det være.

 
Men vil det så ikke betyde, at man ikke kan bruge mobilens indbyggede kamera?? Eller hvad?
Ja og nej. Du skal nok finde en kamera app nu du ikke kan leve med standard app'en.
 
Har Apple en (anden) kamera app - måske en ældre version af kamera app'en som man kunne installere - eller hvor skulle man finde sådan en kamera app???



Apple har helt sikkert ikke en anden kamera app. Om der findes andre ved jeg ikke, men jeg tvivler.

Der har været mange brugere der har ønsket at kameraet virker straks man tager telefonen, og det har Apple hørt og rettet sig efter. Jeg kan ikke se hvad problemet er. Hvorfor vil din kone have det væk?

Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

....  Apple har helt sikkert ikke en anden kamera app. Om der findes andre ved jeg ikke, men jeg tvivler.

Der har været mange brugere der har ønsket at kameraet virker straks man tager telefonen, og det har Apple hørt og rettet sig efter. Jeg kan ikke se hvad problemet er. Hvorfor vil din kone have det væk?
 
Ifølge google ser det ud til at der findes kamera apps - men jeg skal lige kigge lidt for at finde en, der ligner Apples kamera app så meget som muligt og som i grunden bare kan tage billeder.
 
Hvorfor min kone vil have den væk? Det ved jeg ikke - den irriterer hende og det er det jeg forholder mig til. Jeg er ligeglad om den er der eller ikke, bare min kone er glad.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 21:12
Hvad vil du gøre når IOS 6.0 kommer i løbet af sommeren ?

Hvorfor køber du ikke bare en telefon til hende uden kamera når det er sådan et stort problem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu