|
Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone? |
Besvar | Side <12345 20> |
Forfatter | ||||
huiron
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ok, fik bare den anden opfattelse af de tidligere beskeder.
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er bare lidt kedeligt at gå så langt tilbage, netop fordi, at der kan være rettelser, som angår batteritid.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men vil det så ikke betyde, at man ikke kan bruge mobilens indbyggede kamera?? Eller hvad?
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Overbevis din kone om at vælge Android fremover, hvis hun gerne vil have indstillingsmuligheder til alt, og ikke bryder sig om at Apple tager sådanne beslutninger på brugernes vegne.
|
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nemlig. Apple har lavet nogle indstillinger, som vi ikke kan ændre. Lev med det eller køb noget andet. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu ved jeg ikke hvornår der før har været opdateringer (altså hvornår jeg opdaterede den forrige gang) - det er ikke så tit den er tilsluttet iTunes. Grunden til at jeg opdaterede den, denne gang var at konen klagede over at der var ikon med et 1-tal - som altså betød at der var en opdatering tilgængelig. Det ikon ville hun jo gerne have væk - ergo opdaterede jeg softwaren, via tilslutning til iTunes. Hun har ikke som sådan klaget over problemer med batteritid før. Og der var i og for sig ikke noget galt med den software der var før. I hvert fald ikke noget, der kunne bemærkes i dagligt brug, så vidt jeg ved. Hvis der var, ville jeg nok have fået det at vide.
|
||||
Thorvald. |
||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er måske også en af grundene til at jeg ikke "elsker" Apple. Jeg har altid brugt Windows computere og selvom jeg kunne bruge en Apple computer til mit arbejde (hvilket jeg ikke kan), ville jeg nok ikke gøre det. For når Windows altid har fungeret fint for mig, hvorfor så skifte til noget andet?
|
||||
Thorvald. |
||||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har Apple en (anden) kamera app - måske en ældre version af kamera app'en som man kunne installere - eller hvor skulle man finde sådan en kamera app???
|
||||
Thorvald. |
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Apple har helt sikkert ikke en anden kamera app. Om der findes andre ved jeg ikke, men jeg tvivler. Der har været mange brugere der har ønsket at kameraet virker straks man tager telefonen, og det har Apple hørt og rettet sig efter. Jeg kan ikke se hvad problemet er. Hvorfor vil din kone have det væk? |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ifølge google ser det ud til at der findes kamera apps - men jeg skal lige kigge lidt for at finde en, der ligner Apples kamera app så meget som muligt og som i grunden bare kan tage billeder. Hvorfor min kone vil have den væk? Det ved jeg ikke - den irriterer hende og det er det jeg forholder mig til. Jeg er ligeglad om den er der eller ikke, bare min kone er glad.
|
||||
Thorvald. |
||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad vil du gøre når IOS 6.0 kommer i løbet af sommeren ?
Hvorfor køber du ikke bare en telefon til hende uden kamera når det er sådan et stort problem. |
||||
Besvar | Side <12345 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |