recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

Besvar Besvar Side  <1 56789 20>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

... Det kan du sagtens - du behøver set ikke at bruge iTunes til noget som helst.  ...

Hvordan gør man det - direkte på telefonen?

Holder fingeren ind på et ikon til de ryster. Så kan du flytte rundt på dem, lægge dem i mapper og slette.

Ok - så ved jeg det...
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 08:54

Jeg synes det virker lidt kendetegnene for Jer der svarer her, at I er useriøse. Jeg spørger seriøst og får useriøse svar tilbage.

„Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!“ Citat: Piet Hein.

Jeg mener helt seriøst, at du skal forklare konen hvad logikken er i at knappen er der, frem for bare at acceptere at hun vil have den væk, og så hoppe og springe for dét. Min erfaring siger mig at kvinder ikke bryder sig om ting de ikke forstår. Hvis hun forstår logikken, er det meget sandsynligt at hun vil reagere ved at sige "nå? Jamen det er da meget smart", i stedet for at blive irriteret over det.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 08:56

Hvorfor opdaterer iTunes ikke til nyeste version?

Aner det ikke, jeg bruger ikke iTunes til det. Indstillinger > Generelt > Softwareopdatering.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 09:29

Nu er det jo ikke kun Thorvald´s kone som er irriteret over kamerafunktionen på lockscreen.

Det ville da være bedre hvis Apple blot havde tilføjet et menpunkt som kunne aktivere kamera på lockscreen.

Apple laver nogle gode produkter, men de savner fleksibilitet i konfiguration af disse.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 10:10
Apple har altid ville holde UI simpelt og smooth. Det opnår man ikke ved at tilføje indstillingsmuligheder til alt muligt. Så er man nødt til at foretage nogle valg ud fra, hvad man tror brugerne vil efterspørge mest.

Tror ikke en indstillingsmulighed omkring kameraslideren er særlig efterspurgt.

Hvis man ønsker indstillingsmuligheder til alt muligt, så gå efter Android. Men det giver efter min mening også et mere rodet og kompliceret UI - sikkert ikke noget mange kvinder efterspørger.

Så alting har en pris, og sine fordele og ulemper. 

Redigeret af Skalle06 - 14-Maj-2012 kl. 10:11
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:24
Årets mest underholdende tråd ClapLOL

Jeg forventer at Apple i deres næste update fjerner muligheden for at anvende håndholdt tlf under bilkørsel. SE DET ER ET RIGTIGT PROBLEM Wink

Redigeret af Kampus - 14-Maj-2012 kl. 11:25
Til top
akafester Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Oktober-2011
Sted: Farum
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akafester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:32

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

... Nemlig. Apple har lavet nogle indstillinger, som vi ikke kan ændre. Lev med det eller køb noget andet.

Det er måske også en af grundene til at jeg ikke "elsker" Apple. Jeg har altid brugt Windows computere og selvom jeg kunne bruge en Apple computer til mit arbejde (hvilket jeg ikke kan), ville jeg nok ikke gøre det. For når Windows altid har fungeret fint for mig, hvorfor så skifte til noget andet?

Og jeg kan ikke forstår hvorfor vi skiftede til vindues baseret OS når DOS altid har fungeret så fint. Men sådan er fremskridtet nu engang. 

Nu er det sådan så man har haft en genvej til kamera app'en siden iOS5 kom ud ved at dobbelt trykke på hjemmeknappen. Nu har apple bare gjort den permanent grundet efterspørgelse. Du kan IKKE nedgradere iOS medmindre du har gemt dine SHSH Blobs. Du har kunnet gøre det med iPhone 3G, 3Gs, 4 og iPad1 og det er først lige blevet gjort tilgængeligt nu til iPhone4S, iPad2 og iPad3. Men det kræver disse SHSH blobs som man kan lave backup af via tiny umbrella
Konen skal nok bare acceptere at ændringen er der og vente til at se om iOS6 skulle kunne give muligheden for at slå genvejen fra.

Og som andre også rigtigt nok har nævnt så er du ikke tvunget til at bruge din computer til at opdatere eller synkronisere. Det kan iPhone'en helt selv finde ud af. :o)

Redigeret af akafester - 14-Maj-2012 kl. 11:33
TX-P55VT60 - 2xPS3 - PS4 - Onkyo TX-NR 515 - Synology DS415+ - AppleTV 4 - iPhone 6S
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:43

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

... Nemlig. Apple har lavet nogle indstillinger, som vi ikke kan ændre. Lev med det eller køb noget andet.

Det er måske også en af grundene til at jeg ikke "elsker" Apple. Jeg har altid brugt Windows computere og selvom jeg kunne bruge en Apple computer til mit arbejde (hvilket jeg ikke kan), ville jeg nok ikke gøre det. For når Windows altid har fungeret fint for mig, hvorfor så skifte til noget andet?

Og sådan er vi forskellige Tongue

Det er netop derfor jeg synes bedst om Apple. 

Venlig hilsen
KB
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2008
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 14:18
Det er jo fjollet det her...
Hele pointen med at købe en æble ting er jo netop at alt er simpelt og ikke smurt ind i 117 sære konfigurations muligheder og alternative måder at gøre tingene på.

"It's Apple's Way or the Highway"
Det må man bare vende sig til som Apple bruger.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

... Det kan du sagtens - du behøver set ikke at bruge iTunes til noget som helst.  ...

Hvordan gør man det - direkte på telefonen?

Nogle foretrækker deres egen logik og deres egen æstetiske sans eller mangel på samme (ala dén gyselige jailbreak lock-screen der er indsat ovenfor), i så fald skal man købe noget andet.

Hov hov... LOL
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af gensplejs gensplejs skrev:

Det er jo fjollet det her...
Hele pointen med at købe en æble ting er jo netop at alt er simpelt og ikke smurt ind i 117 sære konfigurations muligheder og alternative måder at gøre tingene på.

"It's Apple's Way or the Highway"
Det må man bare vende sig til som Apple bruger.

Det er nok også derfor jeg slet ikke skal have iPhone eller smartphone i det hele taget. Min kone har egentligt heller ikke noget at bruge det til - men de vil jo have det af en eller anden mærkelig grund. Sikkert fordi det ser sejt ud og at det ser ud som om de er "med" hvis de har en iPhone. For mig er en mobiltelefon med telefon funktion, telefonbog og sms-funktion tilstrækkeligt. Er der også et kamera er det ok. Jeg bruger det da en sjælden gang i mellem.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 15:43

Det er nok også derfor jeg slet ikke skal have iPhone eller smartphone i det hele taget. Min kone har egentligt heller ikke noget at bruge det til - men de vil jo have det af en eller anden mærkelig grund. Sikkert fordi det ser sejt ud og at det ser ud som om de er "med" hvis de har en iPhone. For mig er en mobiltelefon med telefon funktion, telefonbog og sms-funktion tilstrækkeligt. Er der også et kamera er det ok. Jeg bruger det da en sjælden gang i mellem.
Den indstilling har jeg også haft i mange år, og det er ikke for at være "smart" at jeg har anskaffet mig en iPhone, men fordi den løser en række opgaver den gamle tlf ikke kunne: GPS til bilen, lettere at skrive beskeder(sms'er) altid et godt kamera og videokamera med på farten
Til top

Besvar Besvar Side  <1 56789 20>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu