|
Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone? |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 20> |
Forfatter | |||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ok - så ved jeg det...
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
„Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!“ Citat: Piet Hein. Jeg mener helt seriøst, at du skal forklare konen hvad logikken er i at knappen er der, frem for bare at acceptere at hun vil have den væk, og så hoppe og springe for dét. Min erfaring siger mig at kvinder ikke bryder sig om ting de ikke forstår. Hvis hun forstår logikken, er det meget sandsynligt at hun vil reagere ved at sige "nå? Jamen det er da meget smart", i stedet for at blive irriteret over det.
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Aner det ikke, jeg bruger ikke iTunes til det. Indstillinger > Generelt > Softwareopdatering.
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Nu er det jo ikke kun Thorvald´s kone som er irriteret over kamerafunktionen på lockscreen. Det ville da være bedre hvis Apple blot havde tilføjet et menpunkt som kunne aktivere kamera på lockscreen.Apple laver nogle gode produkter, men de savner fleksibilitet i konfiguration af disse.
|
|||
![]() |
|||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
||
Apple har altid ville holde UI simpelt og smooth. Det opnår man ikke ved at tilføje indstillingsmuligheder til alt muligt. Så er man nødt til at foretage nogle valg ud fra, hvad man tror brugerne vil efterspørge mest.
Tror ikke en indstillingsmulighed omkring kameraslideren er særlig efterspurgt. Hvis man ønsker indstillingsmuligheder til alt muligt, så gå efter Android. Men det giver efter min mening også et mere rodet og kompliceret UI - sikkert ikke noget mange kvinder efterspørger. Så alting har en pris, og sine fordele og ulemper.
Redigeret af Skalle06 - 14-Maj-2012 kl. 10:11 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Årets mest underholdende tråd
![]() ![]() Jeg forventer at Apple i deres næste update fjerner muligheden for at anvende håndholdt tlf under bilkørsel. SE DET ER ET RIGTIGT PROBLEM ![]() Redigeret af Kampus - 14-Maj-2012 kl. 11:25 |
|||
![]() |
|||
akafester ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Sted: Farum Status: Offline Point: 29 |
||
Og jeg kan ikke forstår hvorfor vi skiftede til vindues baseret OS når DOS altid har fungeret så fint. Men sådan er fremskridtet nu engang. Nu er det sådan så man har haft en genvej til kamera app'en siden iOS5 kom ud ved at dobbelt trykke på hjemmeknappen. Nu har apple bare gjort den permanent grundet efterspørgelse. Du kan IKKE nedgradere iOS medmindre du har gemt dine SHSH Blobs. Du har kunnet gøre det med iPhone 3G, 3Gs, 4 og iPad1 og det er først lige blevet gjort tilgængeligt nu til iPhone4S, iPad2 og iPad3. Men det kræver disse SHSH blobs som man kan lave backup af via tiny umbrella. Konen skal nok bare acceptere at ændringen er der og vente til at se om iOS6 skulle kunne give muligheden for at slå genvejen fra. Og som andre også rigtigt nok har nævnt så er du ikke tvunget til at bruge din computer til at opdatere eller synkronisere. Det kan iPhone'en helt selv finde ud af. :o)
Redigeret af akafester - 14-Maj-2012 kl. 11:33 |
|||
TX-P55VT60 - 2xPS3 - PS4 - Onkyo TX-NR 515 - Synology DS415+ - AppleTV 4 - iPhone 6S
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
||
Og sådan er vi forskellige ![]() Det er netop derfor jeg synes bedst om Apple. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
||
Det er jo fjollet det her...
Hele pointen med at købe en æble ting er jo netop at alt er simpelt og ikke smurt ind i 117 sære konfigurations muligheder og alternative måder at gøre tingene på. "It's Apple's Way or the Highway" Det må man bare vende sig til som Apple bruger. |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Hov hov...
![]() |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
||
Det er nok også derfor jeg slet ikke skal have iPhone eller smartphone i det hele taget. Min kone har egentligt heller ikke noget at bruge det til - men de vil jo have det af en eller anden mærkelig grund. Sikkert fordi det ser sejt ud og at det ser ud som om de er "med" hvis de har en iPhone. For mig er en mobiltelefon med telefon funktion, telefonbog og sms-funktion tilstrækkeligt. Er der også et kamera er det ok. Jeg bruger det da en sjælden gang i mellem.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |