Henrik B. skrev:
K-Pax skrev:
Ok - så har jeg to spørgsmål mere.
1. Hvis jeg vil have et nyt Samsung TV - hvad skal der så være i TV'et så jeg kan se digitalt TV ( Specs jeg skal se efter så jeg undgår boks ).
|
Hvad er grunden til, at du ville vælge at købe et Samsung igen? Og lad nu være med at sige, at det er fordi I har været "godt tilfreds"!
Grunden til at jeg er forundret er, at når man nu alligevel kan/vil skifte, er det da med at undersøge markedet, og få bedst mulig billed, lyd, tilslutninger m.v.
M.v.h.
|
Vores TV lige nu er Samsung ( Jep - vi har været megaglade for det ) - og er monteret med beslag der passer til Samsung. Ligeledes er kablerne trukket i væggen og beklageligvis svære at ændre særligt meget på. Men det skal ikke nødvendigvis være Samsung... Jeg er også interesseret i Philips skærme med AmbiLight, eller hvad pokker det hedder...
Pga kablerne i væggen, ville jeg foretrække IKKE at skulle have en YouSee boks - da jeg ikke har plads til flere kabler i væggen Dermed ville HDMI kablet blive synligt som det eneste og ødelægge opsætninge rent visuelt.