|
Hvordan får jeg et 65" til Jylland?? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Scubaghost
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:06 |
Hej med jer
Har købt et 65" LED hos Proshop og fortrudt købet. Jeg har min returret, men har fundet ud af, at det er svært (umuligt) som privatperson at sende noget der vejer mere end 20 kg. Og det vejer 28.. Det skal fra nordsjælland til Højbjerg.. Any ideas? Nogen der skal køre turen alligevel (i en varevogn) ? Håndværkere, der skal hjem til hovedlandet på weekend eller andet? Ideer modtages med tak, da jeg ellers er lidt på den... Go´ fredag
|
|
kc1234
Bruger Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Funktioner
Tak(0)
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
... som der står øverst: kun op til 20 kg. TVet vejer 28 kg.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Scubaghost
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis
|
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med at høre forhandleren?
|
|
Scubaghost
Funktioner
Tak(0)
|
De er ikke forpligtet til at sørge for det. Jeg har spurgt. Det er mit problem.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo men det kunne jo være at forhandleren kunne hjælpe imod betaling.
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har engang sendt noget som privat med UPS, men ved ikke om de gør det mere. Vil gætte på, at det nok koster i omegenen af 1000kr for sådan et TV.
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan de ikke sende en returlabel til dig, hvor du så betaler for det? Hvis de giver god service, så må det kunne lade sig gøre. Bortset fra det, så er det latterligt, at vi som privatpersoner, kun kan sende op til 20kg. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Scubaghost
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke hørt fra dem i 3 dage, efter jeg meddelte dem at det skulle retur. Mente først at de skulle betale pga en fejl på deres annonce på hjemmesiden, men det gør de ikke, da der er taget forbehold for billedfejl. Men har efterfølgende sendt flere mails med forespørgsel om en pakkelabel eller anden løsning. 1 hver dag. Med kvittering for modtagelse og læsning. Så jeg må prøve dem igen mandag.
Jeg håber de vil hjælpe, men jeg vil godt være forberedt på det modsatte. Redigeret af Scubaghost - 22-Februar-2013 kl. 20:58 |
|
tbj2803
Bruger Oprettet: 22-Januar-2008 Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
|
I 2007 sendte jeg et 42" plasma med danskefragtmænd. Er ret sikker på det vejede mere end 20kg, de gamle plasmaskærme vejede jo betydelig mere end nudagens skærme.
|
|
Scubaghost
Funktioner
Tak(0)
|
Jep. Det er også en mulighed. Håber bare på en noget billigere løsning..
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |