recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg et 65" til Jylland??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg et 65" til Jylland??

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan får jeg et 65" til Jylland??
    Sendt: 27-Februar-2013 kl. 23:03
Ja firmaerne slipper noget billigere end os private. Det varer nok længe inden du køber noget så langt væk hjemme fra ;-)
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 22:29
Halløj igen
Har i dag fået klaret transporten.
Proshop hjalp mod betaling med at bestille en GLS retur. Den kostede 375,- hvilket jeg synes er billigt ift. hvad man som privat selv kan bestille til, - de få steder, der vil tage en stor pakke... Det er stort set umuligt med mindre man bestiller en flytning.
Nå, - men 375,- fattigere, men en masse erfaring rigereSmile
 
Endnu engang tak for alle inputs..
Til top
fotograf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fotograf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 22:23
Prøv at kigge her:

http://www.box2send.com/
Til top
fotograf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fotograf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 22:22
Til top
Byteman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Det er vel netop relevant at beskrive på trustpilot at servicen er dårligere end andre steder. jeg har oplevet adskillige forhandlere der er villige til at sende returlabel, nogen enda for egen regning. Faktisk har jeg endnu ikke oplevet at forhandlere ikke er villige til at hjælpe.
 
Hvis jeg skal købe noget der vejer over 20 kg, vil jeg da afholde mig fra at købe det i proshop, når jeg nu ved hvor besværligt det kan gå blive.

Så må du gerne lige sende mig link til de forhandlere som sikre returlabel på køb af 60' ?

Ved at en del tøj butikker har det, men her er avancen kanon høj i forhold til elektronik og det er rimelig nemt for dem.

Det er vel de færeste der forventer a leverandøren hjælper med at sende retur når det gælder store varer .
De kunne nok henvise til nogle fragtfirmaer, men det fortjener vel næppe en dårlig anmeldelse.
Jeg har set rimelige priser hos fragtfirmaerne, når man tænker på hvad man efterhånden tager for pakker.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Scubaghost Scubaghost skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv DPD - de tager pakker op til 31,5 kg.

Der er også pakke.dk - de får gode karakterer på Trustpilot.


Hos både DPD og Pakke.dk falder den for volumengrænsen - Fordi den fylder for meget. - Ikke vægten..
Det er ikke nemt...Ouch

Mystisk. Jeg prøvede at taste disse tal ind på pakke.dk:
165 x 99 x 22 cm og 38 kg.
Det er ikke for stort.


Det er fordi pakken måler: 160x100x36 Dead
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af Scubaghost Scubaghost skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv DPD - de tager pakker op til 31,5 kg.

Der er også pakke.dk - de får gode karakterer på Trustpilot.


Hos både DPD og Pakke.dk falder den for volumengrænsen - Fordi den fylder for meget. - Ikke vægten..
Det er ikke nemt...Ouch

Mystisk. Jeg prøvede at taste disse tal ind på pakke.dk:
165 x 99 x 22 cm og 38 kg.
Det er ikke for stort.


Venlig hilsen
KB
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv DPD - de tager pakker op til 31,5 kg.

Der er også pakke.dk - de får gode karakterer på Trustpilot.


Hos både DPD og Pakke.dk falder den for volumengrænsen - Fordi den fylder for meget. - Ikke vægten..
Det er ikke nemt...Ouch


Redigeret af Scubaghost - 23-Februar-2013 kl. 13:20
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 12:48
Prøv DPD - de tager pakker op til 31,5 kg.

Der er også pakke.dk - de får gode karakterer på Trustpilot.




Redigeret af Brixen - 23-Februar-2013 kl. 12:55
Venlig hilsen
KB
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 12:45
Det er vel netop relevant at beskrive på trustpilot at servicen er dårligere end andre steder. jeg har oplevet adskillige forhandlere der er villige til at sende returlabel, nogen enda for egen regning. Faktisk har jeg endnu ikke oplevet at forhandlere ikke er villige til at hjælpe.
 
Hvis jeg skal købe noget der vejer over 20 kg, vil jeg da afholde mig fra at købe det i proshop, når jeg nu ved hvor besværligt det kan gå blive.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 12:03
Smid en anmeldelse på trustpilot. Har været ude for det samme med en fejl på deres side. SIkke en kamp handler der aldrig mere!
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Datamax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 11:47
Hej gå ind på http://www.servicebyen.dk/ og opret en opgave - så bydes der på din opgave - der er sikkert nogle der har en flytte opgave og vil tage det med for 5-800kr i næste uge.
 
 
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu