recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg et 65" til Jylland??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg et 65" til Jylland??

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:20
Jeg synes, at du på mandag skulle tag kontakt til Danskefragtmænd, GLS, PostDK og forklare dit problem. Og så håbe en af dem kan klare det for okay pris. Og når du en dag har fået dit tv retur, så skriv en dårlige anmeldelse på Trustpilot om Proshop, om hvor lidt de hjælper deres kunder, når det ikke handler om salg mere. 
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:24
Ja. Jeg håber dog bare det er et tilfælde eller travlhed der gør, at de ikke svarer. Ellers synes jeg det er ret skuffende.
Og hvis det er tilfældet, så bliver det en dårlig anmeldelse..
 
Men jeg tror jeg gør som du siger på mandag. Har dog allerede prøvet GLS, da det var dem der kom med det. Men de er helt stejle på deres politik. Og det er jo hvad det er Stern Smile


Redigeret af Scubaghost - 22-Februar-2013 kl. 22:25
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:43
PM sendt
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:51
Jeg har arbejdet ved UPS. Vi tager pakker op til 70 kg. Prisen skal jeg dog ikke gøre mig klog på.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 23:38
Hvorfor skal proshop have en dårlig anmeldelse?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Og når du en dag har fået dit tv retur, så skriv en dårlige anmeldelse på Trustpilot om Proshop, om hvor lidt de hjælper deres kunder, når det ikke handler om salg mere. 
Undskyld men jeg bliver så sur når folk skriver sådan noget. Er du klar over hvor lille fortjeneste sådan butikker har på TV? Hvorfor skulle de betale en returfragt som helt sikkert er større end selve fortjenesten på selve handlen? 
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 00:30
Så så. Jeg tror nu heller ikke han mente det var fordi de ikke ville betale, men fordi de ikke vil besvare mine mails.. Men det ved kskruger jo bedre selv. (hvad han mente)
Og som sagt, så tror (håber) jeg det er travlhed eller forglemmelse at de ikke vender tilbage. Så rolig nu. Der er ikke lavet dårlige anmeldelser. Denne tråd var bare en føler på, hvordan JEG kan få det retur. Wink IKKE en forhandlerbedømmelse..
 
og bleed_blue: Takker. Jeg tror de tager den, - efter deres hjemmeside at dømme. Jeg prøver at høre dem på mandag.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 00:40
Siden GLS er gået over til at hjælpe privatpersoner, er firmaet bare gået ned af bakke, vi har ikke haft andet end problemer på det sidste med dem. Hvis du vil være sikker på det kommer frem, vil jeg ikke anbefale dem :/

Henvend dig evt. til Bring, UPS eller andre af de større, se om de ikke kan afhjælpe dig...

Om Proshop tjener mange eller ingen penge på at sælge sådan et tv, er vel irrelevant i forhold til servicen de udfører efterfølgende, og ikke at svare på noget så simpelt som en mail, det ikke god service. Lad os håbe de har været travle, og du får lidt svar. :)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 06:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor skal proshop have en dårlig anmeldelse?

Klaus

Hvis vi tager udgangspunkt i, at det som Scubaghost beskriver er rigtigt, at de mere eller mindre har lukket sagen, efter han har fået beskeden, at det var hans eget problem, hvordan den kom retur.

Og jo, alle ved hvis man skal ha noget retur, så skal man selv betale for det, intet nyt i det. Men Proshop ved også, at privat personer med stor sandsynlighed, vil få store problemer med at returnere en vare, når den er så stor. 
Så hvis de ville ha givet en god kundeservice, så ville de aktivt havde gået ind i sagen og hjælpe med, at få den retur, mod at Scubaghost selvfølgelige skulle betale for retur fragten. 
Og lige præcis på det punkt, der adskiller de seriøse forhandler fra de mindre gode forhandler. Og det synes jeg er helt fair, at fortælle andre om på Trustpilot. 


Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 08:10
F.eks kunne de ha bedt gls lave en Pick and return for hans regning, netop fordi man ved privatkunder har det mere besværligt.
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 08:54
Hvor mange forhandlere har i erfaring med, der vil sende en returlabel - vel at mærke low-cost internetbutikker som Proshop?
En negativ vurdering for ikke at hjælpe med noget man allerede har afvist, det syntes jeg er pjattet og med til at undergrave troværdigheden af trustpilot.

Klaus
Som så heller aldrig kunne finde på at købe tv ved proshop, omend jeg bor meget tættere på dem. Hvad fanden ved de om tv og hvordan skal de kunne rådgive mig ved et køb?
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor skal proshop have en dårlig anmeldelse?

Klaus

Næ, den har jeg også lidt svært ved at gennemskue.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu