|
Hvordan får jeg et 65" til Jylland?? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes, at du på mandag skulle tag kontakt til Danskefragtmænd, GLS, PostDK og forklare dit problem. Og så håbe en af dem kan klare det for okay pris. Og når du en dag har fået dit tv retur, så skriv en dårlige anmeldelse på Trustpilot om Proshop, om hvor lidt de hjælper deres kunder, når det ikke handler om salg mere.
|
|
Scubaghost
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Jeg håber dog bare det er et tilfælde eller travlhed der gør, at de ikke svarer. Ellers synes jeg det er ret skuffende. Og hvis det er tilfældet, så bliver det en dårlig anmeldelse..
Men jeg tror jeg gør som du siger på mandag. Har dog allerede prøvet GLS, da det var dem der kom med det. Men de er helt stejle på deres politik. Og det er jo hvad det er
Redigeret af Scubaghost - 22-Februar-2013 kl. 22:25 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
PM sendt
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har arbejdet ved UPS. Vi tager pakker op til 70 kg. Prisen skal jeg dog ikke gøre mig klog på.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skal proshop have en dårlig anmeldelse?
Klaus |
|
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld men jeg bliver så sur når folk skriver sådan noget. Er du klar over hvor lille fortjeneste sådan butikker har på TV? Hvorfor skulle de betale en returfragt som helt sikkert er større end selve fortjenesten på selve handlen?
|
|
Scubaghost
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så så. Jeg tror nu heller ikke han mente det var fordi de ikke ville betale, men fordi de ikke vil besvare mine mails.. Men det ved kskruger jo bedre selv. (hvad han mente)
Og som sagt, så tror (håber) jeg det er travlhed eller forglemmelse at de ikke vender tilbage. Så rolig nu. Der er ikke lavet dårlige anmeldelser. Denne tråd var bare en føler på, hvordan JEG kan få det retur. IKKE en forhandlerbedømmelse.. og bleed_blue: Takker. Jeg tror de tager den, - efter deres hjemmeside at dømme. Jeg prøver at høre dem på mandag.
|
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Siden GLS er gået over til at hjælpe privatpersoner, er firmaet bare gået ned af bakke, vi har ikke haft andet end problemer på det sidste med dem. Hvis du vil være sikker på det kommer frem, vil jeg ikke anbefale dem :/
Henvend dig evt. til Bring, UPS eller andre af de større, se om de ikke kan afhjælpe dig... Om Proshop tjener mange eller ingen penge på at sælge sådan et tv, er vel irrelevant i forhold til servicen de udfører efterfølgende, og ikke at svare på noget så simpelt som en mail, det ikke god service. Lad os håbe de har været travle, og du får lidt svar. :)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis vi tager udgangspunkt i, at det som Scubaghost beskriver er rigtigt, at de mere eller mindre har lukket sagen, efter han har fået beskeden, at det var hans eget problem, hvordan den kom retur. Og jo, alle ved hvis man skal ha noget retur, så skal man selv betale for det, intet nyt i det. Men Proshop ved også, at privat personer med stor sandsynlighed, vil få store problemer med at returnere en vare, når den er så stor. Så hvis de ville ha givet en god kundeservice, så ville de aktivt havde gået ind i sagen og hjælpe med, at få den retur, mod at Scubaghost selvfølgelige skulle betale for retur fragten. Og lige præcis på det punkt, der adskiller de seriøse forhandler fra de mindre gode forhandler. Og det synes jeg er helt fair, at fortælle andre om på Trustpilot. |
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
F.eks kunne de ha bedt gls lave en Pick and return for hans regning, netop fordi man ved privatkunder har det mere besværligt.
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange forhandlere har i erfaring med, der vil sende en returlabel - vel at mærke low-cost internetbutikker som Proshop?
En negativ vurdering for ikke at hjælpe med noget man allerede har afvist, det syntes jeg er pjattet og med til at undergrave troværdigheden af trustpilot. Klaus Som så heller aldrig kunne finde på at købe tv ved proshop, omend jeg bor meget tættere på dem. Hvad fanden ved de om tv og hvordan skal de kunne rådgive mig ved et køb? |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ, den har jeg også lidt svært ved at gennemskue.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |