recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg et 65" til Jylland??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg et 65" til Jylland??

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Og når du en dag har fået dit tv retur, så skriv en dårlige anmeldelse på Trustpilot om Proshop, om hvor lidt de hjælper deres kunder, når det ikke handler om salg mere. 
Undskyld men jeg bliver så sur når folk skriver sådan noget. Er du klar over hvor lille fortjeneste sådan butikker har på TV? Hvorfor skulle de betale en returfragt som helt sikkert er større end selve fortjenesten på selve handlen? 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 23:38
Hvorfor skal proshop have en dårlig anmeldelse?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:51
Jeg har arbejdet ved UPS. Vi tager pakker op til 70 kg. Prisen skal jeg dog ikke gøre mig klog på.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:43
PM sendt
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:24
Ja. Jeg håber dog bare det er et tilfælde eller travlhed der gør, at de ikke svarer. Ellers synes jeg det er ret skuffende.
Og hvis det er tilfældet, så bliver det en dårlig anmeldelse..
 
Men jeg tror jeg gør som du siger på mandag. Har dog allerede prøvet GLS, da det var dem der kom med det. Men de er helt stejle på deres politik. Og det er jo hvad det er Stern Smile


Redigeret af Scubaghost - 22-Februar-2013 kl. 22:25
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:20
Jeg synes, at du på mandag skulle tag kontakt til Danskefragtmænd, GLS, PostDK og forklare dit problem. Og så håbe en af dem kan klare det for okay pris. Og når du en dag har fået dit tv retur, så skriv en dårlige anmeldelse på Trustpilot om Proshop, om hvor lidt de hjælper deres kunder, når det ikke handler om salg mere. 
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:38
Jep. Det er også en mulighed. Håber bare på en noget billigere løsning..
Til top
tbj2803 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Januar-2008
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbj2803 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:34
I 2007 sendte jeg et 42" plasma med danskefragtmænd. Er ret sikker på det vejede mere end 20kg, de gamle plasmaskærme vejede jo betydelig mere end nudagens skærme.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:57
Jeg har ikke hørt fra dem i 3 dage, efter jeg meddelte dem at det skulle retur. Mente først at de skulle betale pga en fejl på deres annonce på hjemmesiden, men det gør de ikke, da der er taget forbehold for billedfejl. Men har efterfølgende sendt flere mails med forespørgsel om en pakkelabel eller anden løsning. 1 hver dag. Med kvittering for modtagelse og læsning. Så jeg må prøve dem igen mandag.
Jeg håber de vil hjælpe, men jeg vil godt være forberedt på det modsatte.

Redigeret af Scubaghost - 22-Februar-2013 kl. 20:58
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af Scubaghost Scubaghost skrev:

De er ikke forpligtet til at sørge for det. Jeg har spurgt. Det er mit problem.

Kan de ikke sende en returlabel til dig, hvor du så betaler for det? Hvis de giver god service, så må det kunne lade sig gøre.

Bortset fra det, så er det latterligt, at vi som privatpersoner, kun kan sende op til 20kg.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:45
Jeg har engang sendt noget som privat med UPS, men ved ikke om de gør det mere. Vil gætte på, at det nok koster i omegenen af 1000kr for sådan et TV.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:44
Jo men det kunne jo være at forhandleren kunne hjælpe imod betaling.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu