recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan se video fra iPhone til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan se video fra iPhone til PC

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 19:59
Under win 7 kan man importer ved at klikke på computer vælg drev og højre klikke på din iphone og der kommer en dialog boks om import. Eller også kan du browse dig igennem dine billeder og video optagelser på iPhonen ved at vælge iphonen under dine drev. Uden iTunes funger det ikke, så nyeste iTunes skal være installeret, man kan sikkert også overføre med et andet program.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 20:08
Kampus, du skal kunne browse dig igennem ved at vælge drev i roden C, D, F: Iphonen har sit eget drev her trækker du filerne ud, altså den alm. procedure, hvis man benytter den omtalte scanner funktion i Win XP så kan en video fil maks. være på 500mb.

Har du nyeste iTunes installeret?

Redigeret af Potter - 09-Maj-2012 kl. 20:09
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 20:15
Kampus her et link: http://support.apple.com/kb/HT4083

Redigeret af Potter - 09-Maj-2012 kl. 20:18
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Nu fandt jeg løsningen, håber jeg Tongue

I XP skal man bruge guiden Scannere og kameraer:

Desværre! Det gemmer bare billedet/videoen i en af mig bestemt mappe. Og det kan jeg gøre hurtigere ved at vælge "Denne Computer" og "Brugers iPhone", og så dobbeltklikke på billederne.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Under win 7 kan man importer ved at klikke på computer vælg drev og højre klikke på din iphone og der kommer en dialog boks om import. Eller også kan du browse dig igennem dine billeder og video optagelser på iPhonen ved at vælge iphonen under dine drev. Uden iTunes funger det ikke, så nyeste iTunes skal være installeret, man kan sikkert også overføre med et andet program.
Jeg kan sagtens importere billed og videofilerne til min billedmappe. Problemet er udelukkende hvordan jeg afspiller videoerne.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:21

Kampus, du skal kunne browse dig igennem ved at vælge drev i roden C, D, F: Iphonen har sit eget drev her trækker du filerne ud, altså den alm. procedure, hvis man benytter den omtalte scanner funktion i Win XP så kan en video fil maks. være på 500mb.

Har du nyeste iTunes installeret?
Ja jeg har Itunes installeret fra den dag jeg fik iPhonen, og det er ca 2 mdr siden.

Jeg har nu synkroniseret iPhonen med iTunes. Men der sker intet når jeg vælger video. Heller ikke hvis jeg henter fra biblioteket. Forstår ikke det skal være så svært at se en video jeg selv har lavet.

Redigeret af Kampus - 09-Maj-2012 kl. 22:25
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kan sagtens importere billed og videofilerne til min billedmappe. Problemet er udelukkende hvordan jeg afspiller videoerne.
hvad med at installere VLC, det kan vel afspille alt !
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 23:07
VLC. Hvad er det? Har du et link?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 23:11
Det er en medie planer der spiller mange formater. Www.videolan.org
Den koster gratis
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 23:18
Hvorfor kan Windows Media Player ikke bruges?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 23:29
Fordi den er dårligere end VLC!!!
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 07:11
Kampus, prøv lige at smide din videofilm ind i iTunes og se om den kan afspilles derfra
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu