|
Hvordan se video fra iPhone til PC |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
så lav en video på 30 sek og se om du kan få den ud.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja det virkede med en kortere video på 1 min. Det er så ikke ret anvendeligt, men sikkert meget brugbart til YouTube, hvor videoerne er længere.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Kan den korte video spilles med Quicktime? Hvis den kan, og de andre ikke kan, så må der være noget i vejen med de andre videoer. Har du redigeret dem på din iPhone? |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Redigeret af Kampus - 14-Maj-2012 kl. 22:26 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Du kan redigere med iMovie til 30 kr. i App store. Jeg har ikke prøvet programmet, da jeg bruger iMovie på Mac, og der er større skærm ![]() Mon ikke din næste pc skal bære en Mac?
![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
@Kampus: Ja, disse programmer ligger på en Mac:
Men det jeg linkede til før, er beregnet til iPhone, og koster 30 kr. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Lige en ting mere: Det kan ikke være rigtigt at dine lange videoer ikke kan flyttes til din pc. Det skal kunne lade sig gøre med stifinder.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |