recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor Champions League på 3+ ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor Champions League på 3+ ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

http://www.thefirstrow.eu/

Det ser vel nok lovligt udLOL

Lovligt? Ingen idé ^^
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Pulver Pulver skrev:

Et Al Jazeera Sport abonnement kan klart anbefales, da de har rettigheder til mere eller mindre alt fodbold der er værd at se, på nær Superliga self. Så ja, det kunne være du skulle prøve det. Thumbs Up

Hej.

Vi har ikke behov for at kunne se Superliga kampe, hvis vi kan se Engelsk Premier League.

Premier League kan ses på forskellige betalings kanaler fra mange lande i Europa.
Men den eneste FTA jeg kender er RTS1 fra Senegal med fransk lyd på 7,0 Øst 10721H.
Jeg har lige set Chelsea slå Stoke City med 1-0. En god kamp men billederne fra fodboldbanen
var ikke lige så skarpe som dem fra studiet.

I går fandt jeg en betalingskanal http://www.sportdigital.de/index/fansehen  som sender meget Fußball til Tyskland, Østrig og Schweiz på 19,2 Øst 10920H.

Her er deres programoversigt: http://sdtv.sportainment.de/

Men jeg ved godt hvad der tiltaler mig med http://www.en.aljazeerasport.tv/Schedule

Det er, at de i standard pakken har 8 samtidige kanaler med fodbold når det danske landshold spiller kvalifikation eller FC Nordsjælland spiller i Champions League. De plejer derfor at sende kampene live, de fleste med mulihed for engelsk lyd og engelske kommentarer fra studiet i pausen. Det engelske føles meget bedre end det tyske.
Visse kampe syntes De er mere vigtige end andre og sender dem så kun med arabisk lyd. Dette galdt Chelsea - Juventus i Champions League i onsdags, men så må man bare skrue ned for lyden.

Et 12 måneders Al Jazeera Sport Viewing Card +1 to +8 koster £89.99 hos ebay.co.uk Item number: 251136994842. 
Det kan fornyes i 12 mdr til £68.00, det er 623,91 DKK eller kun 52 kr om måneden.

Hvis man vil have de sidste par kanaler med, koster det dog noget mere.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 22-September-2012 kl. 19:42
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 23:48
"Fodbold for fattigrøve"... kunne være titlen på en bog LOL  Og hvordan får jeg det over på mit tv? Jeg nøjes vist bare med yousee´s mellempakke og glad for det.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Pulver Pulver skrev:

Et Al Jazeera Sport abonnement kan klart anbefales, da de har rettigheder til mere eller mindre alt fodbold der er værd at se, på nær Superliga self. Så ja, det kunne være du skulle prøve det. Thumbs Up

Hej.

Vi har ikke behov for at kunne se Superliga kampe, hvis vi kan se Engelsk Premier League.

Premier League kan ses på forskellige betalings kanaler fra mange lande i Europa.
Men den eneste FTA jeg kender er RTS1 fra Senegal med fransk lyd på 7,0 Øst 10721H.
Jeg har lige set Chelsea slå Stoke City med 1-0. En god kamp men billederne fra fodboldbanen
var ikke lige så skarpe som dem fra studiet.

I går fandt jeg en betalingskanal http://www.sportdigital.de/index/fansehen  som sender meget Fußball til Tyskland, Østrig og Schweiz på 19,2 Øst 10920H.

Her er deres programoversigt: http://sdtv.sportainment.de/

Men jeg ved godt hvad der tiltaler mig med http://www.en.aljazeerasport.tv/Schedule

Det er, at de i standard pakken har 8 samtidige kanaler med fodbold når det danske landshold spiller kvalifikation eller FC Nordsjælland spiller i Champions League. De plejer derfor at sende kampene live, de fleste med mulihed for engelsk lyd og engelske kommentarer fra studiet i pausen. Det engelske føles meget bedre end det tyske.
Visse kampe syntes De er mere vigtige end andre og sender dem så kun med arabisk lyd. Dette galdt Chelsea - Juventus i Champions League i onsdags, men så må man bare skrue ned for lyden.

Et 12 måneders Al Jazeera Sport Viewing Card +1 to +8 koster £89.99 hos ebay.co.uk Item number: 251136994842. 
Det kan fornyes i 12 mdr til £68.00, det er 623,91 DKK eller kun 52 kr om måneden.

Hvis man vil have de sidste par kanaler med, koster det dog noget mere.

Hilsen Carsten.

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 00:18
Tror bare jeg satser på at se Matador
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

"Fodbold for fattigrøve"... kunne være titlen på en bog LOL  Og hvordan får jeg det over på mit tv? Jeg nøjes vist bare med yousee´s mellempakke og glad for det.

Tror S' Gu' nok, der er tale om parabol-TV her i tråden!!Big smile 

Du kunne jo også få Grundpakken, alligevel stadig have TV3+ HD, og spørge din Boligforening, om du kan få tilladelse til at opsætte en parabol, fordi der er et abonnement, du ikke kan få over YouSee - det KUNNE jo være...

Redigeret af turbo2 - 23-September-2012 kl. 08:33
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

"Fodbold for fattigrøve"... kunne være titlen på en bog   Og hvordan får jeg det over på mit tv? Jeg nøjes vist bare med yousee´s mellempakke og glad for det.

Så ved du vist ikke hvad man betaler for at se Sportsdigital hos Tyske SKY?

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Du kunne jo også få Grundpakken, alligevel stadig have TV3+ HD, og spørge din Boligforening, om du kan få tilladelse til at opsætte en parabol, fordi der er et abonnement, du ikke kan få over YouSee - det KUNNE jo være...

Har tilladelse. Vi bor i rækkehus og modtog for et par år siden et brev og et foto fra kommunen med et billed af vores parabol. De var ved at lave ny lokalplan og ønskede den flyttet ned i haven, den var ellers næsten gemt væk på altanen på første sal.

Mange af disse 'Fodboldkampe' kan ses gratis eller næsten gratis hvis man ved hvor man skal Google. Men ja, jeg argumenterede på prisen, jeg mener at hvis man kan få 8 samtidige sports kanaler for ned til 52 kr om måneden er der ingen grund til at snyde, så vil jeg bare betale hvad det koster at anskaffe et abonnements kort, 
jeg er ved at undersøge hvilket et.

Ikke alle kan få Yousee og deres mellempakke til 334 kr om mdr. Nogle betaler endda mindre. Jeg ser ingen grund til at skælde ud på Yousee, de gør det godt og giver mange muligheder for at se et godt udvalg af programmer incl. de forboldkampe vi ønsker at se.

Men jeg er ikke enig i at nogle syntes at 3+ 6'eren kanal9 osv. alle skal med i en mellempakke fordi de og markedet har fået delt de internationale fodboldkampe med dansk deltagelse mellem sig?
Jeg tror at en væsentlig grund til at de køber disse dyre kampe, er at de så kommer med i bestemte TV pakker. Det er ikke sundt for TV markedet?

Vi er på vej ind i et efterår med forandringer. Hvor hurtigt tror i Netflix, HBO osv. bliver udbredt i Danmark?
Vil det ske lige så hurtigt som i England, hvor Netflix allerede har nået 1 million Engelske abonnementer.
Og hvor mange Danskere tror i så vil overveje at droppe deres nuværende TV udbyder?

Men disse firmaer kommer fra USA og har ingen Europæiske sports rettigheder.  Det kommer nok til at ændre den måde vi i dag ser sports på og jeg tror I har ret, der er ikke basis for en ren Dansk kanal. Hvor mange vil så lige som jeg, søge udenlandske muligheder, selvom det bliver med engelsk eller tysk lyd?

Er det kun mig, eller er der også andre der kunne finde på at overveje følgende mulighed:

19,2 Øst FTA: Tyst EuroSpot, Alle Formel 1 løb på RTL og de Tyske fodboldkampe i Champions League hos ZDF.
13 Øst: 8 samtidige sports kanaler hos al Jazeera Sport med abonnementskort fra 52 kr om måneden. 
7 øst FTA: 1-2 engelske top Premier League kampe hos RTS1 hver weekend.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 23-September-2012 kl. 12:04
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 20:29
csell:

Mit indlæg var nu mere henvendt til Mr. claude...Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu