|
Hvorfor skriver I ikke om det? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må du slette indlægget, eller flytte det over til emnet "Kvaliteten på HD-kanalerne hos YouSee".
|
|
JohnH
Super bruger Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 283 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis vi nu prøver at bringe debatten op på et generelt niveau hvis det er ok? Nu har du ikke kommenteret på min kommentar (men det kan jo være det kommer), så kan man også betragte kommentaren fra en general vinkel. Jeg tror det generelt kunne være godt hvis recordere.dk en gang i mellem kom med artikler der kunne belyse eller summere "hot topics" i debatten. Som jeg skriver en den forrige kommentar så er der altså mange brugere som ikke nødvendigvis sidder og nærlæser de ofte meget lange tråde om et givet emne. Ofte præges disse debatter også af kommentarer fra folk som tydeligvis ikke har læst hele tråden. Og hvem kan bebrejde dem at de ikke lige har fanget kommentaren fra Ib Konrad på side 13.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej JohnH.
Vi bringer ofte nyheder der vokser ud af debatten. Og vi ville også bringe denne her, hvis vi som redaktion mente der var kød på den. Men her skal komme en åben invitation til dig og Johnny. Åben Invitiation Recordere.dk bringer med glæde klummer i det redaktionelle områder, der kan skabe debat, så hvis i har noget på hjertet, så skriv et redaktionel indlæg (uden personangreb), så skal recordere.dk gerne bringe det på forsiden. Vi forbeholder os naturligvis rettigheden til at vurdere indholdet inden vi bringer det. Recordere.dk er altid på kig efter skribenter, der har lyst til at bringe nyheder og redaktionel indhold med mening. Venlig hilsen Jens. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
evilguy
Super bruger Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da rart - jeg har flere gange tilbudt at lave en citat-artikel (baseret på FPN.dks gennemgang). Men hvis jeg kun kan skrive et partsindlæg, der lægger op til debat, så gør jeg det gerne. Jeg er jo desværre officielt part i sagen, så min gennemgang kan jo desværre ikke blive helt neutral. Jeg vil gerne et stykke tekst om denne sag - og denne ene gang bliver det uden beregning. |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden beregning. Du er godt nok blåøjet hvis du tror vi andre får løn
|
|
|
|
evilguy
Super bruger Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blåøjet? Nej - Jeg plejer blot at få løn for mit arbejde At recordere.dks skribenter ikke får løn for deres indsats er en anden diskussion, men det kan vi tage over PM. Det er et spørgsmål om, hvordan man vælger at drive et kommercielt internetmedie, men den diskussion skal vi ikke ind på her. Jeg har jo allerede opbrugt min kvote af kritik for denne og næste uge. Jeg arbejder på sagen. |
|
evilguy
Funktioner
Tak(0)
|
Så vil jeg gerne lige opsummere. Indtil videre har nyheden om YouSees manglende HD kanal være omtalt på:
FPN.dk: http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article2662695.ece Tvnyt.dk: http://tvnyt.com/artikel/default.asp?id=19891 Digital.tv: http://digitalt.tv/yousee-leverer-kun-regionalkanaler-i-sd-oplosning/ Avisen.dk: http://avisen.dk/yousee-kunder-snydes-for-nye-hd-kanaler_158885.aspx Redigeret af evilguy - 23-Januar-2012 kl. 15:28 |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og for at gøre det nemt, så er linkene ovenover gjort aktive...
|
|
evilguy
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev "nyheden" pludselig relevant for Recordere.dk alligevel: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=6237&zoneid=5
Men det var selvfølgelig først efter YouSee havde fundet en løsning på problemet, at "nyheden" kom på recordere.dk og efter at undertegnede havde skrevet et læserbrev og utallige andre medier havde skrevet historien. Men så kunne Recordere.dk så ENDELIG få en positiv vinkel på sagen, og så kan de alligevel godt skrive en artikel om sagen... TILFØJELSE: Det er så ikke engang en artikel - det er bare pressemeddelsen fra YouSee man har sat ind op siden. Forøvrigt sjovt at Recordere.dk kan publisere historien før YouSee har udsendt en pressemeddelelse omkring sagen. Pressemeddelelsen blev udsendt 10.06 og pressemeddelelsen lå online på recordere.dk før resten af medierne fik pressemeddelelsen. Redigeret af evilguy - 25-Januar-2012 kl. 10:09 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har skrevet flere gange, at vi ikke anså det som en nyhed at YouSee endnu ikke var klar med regionerne i HD, forløbet op til d. 11. januar taget i betragtning. Vi anså det vitterligt ikke som "nyhed nok".
Men at vi gerne ville bringe dit læserbrev som et debat-oplæg, hvad vi jo gjorde.
Nyheden om at regionerne nu kommer i HD på YouSee er derimod reel nok, og den havde vi bragt uanset om der havde været en debat eller ej. Men nu hvor debatten har været der, er den jo blevet endnu mere reel
Pressemeddelelsen fra YouSee ER udsendt!
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
evilguy
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ska lige forstå den her rigtig: Det var ingen nyhed da YouSee overtrådte loven og udsendte de regionale kanaler i SD. Men når YouSee så begynder at sende selv samme kanaler i HD og derved overholde loven, så er det pludselig en nyhed? Altså lidt ligesom når Iran laver atombomer, så er det ikke en historie man skal dække, men når USA bomber selv samme anlæg, så er det pludselig en historie? Redigeret af evilguy - 25-Januar-2012 kl. 11:19 |
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Kære Johnny.
Vi lader dig få det sidste ord. For uanset hvad vi svarer så er du ikke stillet tilfreds. Vi har allerede svaret dig så mange gange på så mange forskellige måder med samme indhold, og hvis du ikke har forstået vores svar endnu, tror vi ikke du forstår det. Dine injurierende holdning imod redaktionen som du har ladet skinne igennem flere gange er vi sådan set ret ligeglade med. Recordere.dk har ingen interesser i YouSee, og YouSee har ingen interesser i Recordere.dk, så er den ikke længere. Recordere.dk vælger helt selv, hvad vi vil bringe i den redaktionelle del, ligesom vores brugere helt selv vælger hvad de vil bringe til torvs i forumet. De to ting har ikke en 1:1 binding i det redaktionelle arbejde. Vi glæder os stadig til at følge din retssag, hvis du da går videre med den.
|
|
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |