|
Hvorfor skriver I ikke om det? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man redigerer et stort dansk magasin som recordere.dk er blevet, så kører alverdens emner dagligt igennem en stor si. En masse falder fra, og tilbage står de nyheder som vi vælger at prioritere. Vi så ikke den skandale som du så. Jeg kaldte det ligefrem en storm i et glas vand. Dette fordi det hele endnu er meget nyt, selv ikke dem der skal levere indholdet til HD-kanalerne er ikke rigtigt klar endnu. Vi er et tech-medie, og selvom vi også berører jura og forbrugerstof (som dette falder ind under) ind imellem, så fandt vi det ikke en nyhed værd at YouSee var blevet teknisk forsinket også. Det kan du være dybt uenig i, men det var nu engang vores prioritet. Når lokalpatrioten fra det vestjyske, der elsker TV/Midt-Vest, tager de juridiske briller på, så ser verden måske anderledes ud. Eller hvis synnejyden fra Bolbro havde set frem til ringridning i HD, og blev skuffet over at de endnu ikke var klar, så ser verden måske også anderledes ud. Men set herfra i bagklogskabens klare lys ville vi ikke gøre det om. Dette var først og fremmest et emne for community-delen af recordere.dk, hvor engagerede bruger som dig selv kunne komme til orde her i forummet og ytre sig. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
evilguy
Super bruger Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen, så vil jeg tage det sidste ord, og spørge helt konkret hvor jeg kommer med injurier? Ja, jeg ved godt du skriver "injurierende holdninger", men det er der ikke noget der hedder. Der er noget der hedder "holdninger", men man kan altså ikke have en "injurierende holdninger". Man kan have en holdning selvom man taler imod bedrevidende, men det har ikke noget med injurier at gøre. Man kan have en anden mening tingen, men bare fordi jeg mener, at Recordere.dk render fra jeres ansvar som medie, det er ikke det samme som en æreskrænkelse af hverken navngivne personer eller recordere.dk Og så vil jeg lige nævne at jeg har klaget til Kulturministeriet.-Det er ikke det samme som en retssag... faktisk meget langt fra. |
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gaaaaaab !! Nu ka' der vist ikke tærskes mere langhalm over dette emne. Holy Moses.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |