|
Hvorfor stiger 4K skiver i pris? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Import moms er da inkluderet
Import Fees Deposit
GBP 6.37 |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der bør ikke komme yderligere betaling oveni (ligesom det har været fra amazon.com i mange år efterhånden).
Amazon står for fortoldningen... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så den er god nok, jeg behøver ikke afbestille?
Der står jo da VAT: GBP 0.00 Har ikke købt fra Amazon siden Brexit
Redigeret af jake51 - 15-Juni-2021 kl. 15:54 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja du behøver ikke afbestille Før brexit skulle Amazon opkræve dansk moms da de solgte til DK for over et vis beløb som jeg ikke lige kan huske hvor meget er, det skal alle EU lande Nu sørger de for at opkræve og betale import moms, så du ikke får en efterregning fra firmaet som leverer din forsendelse, Amazon.com har gjort det samme i årevis, alle none EU lande kan gøre det samme når du handler med dem, desvære er der meget få der gør det
Redigeret af Hackerjac - 15-Juni-2021 kl. 16:33 |
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske priserne kommer til at ligne de gode gamle laserdisc dage..
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der startede priserne ved 280 og gik op til 450
Redigeret af jake51 - 16-Juni-2021 kl. 13:23 |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået Godzilla vs Kong UHD i dag til den nette pris af 280 bobs (uden danske undertekster selvfølgelig)
Men... har lige set, at Coolshop får den 12/8 til 199 bobs Der står danske undertekster, men er det kun på BD'en?
|
|
Mikael Simpson |
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skulle det være det? Der står ingen steder at det er en importskive, så der bure vel være danske tekster på begge?
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bl.a. Disney har ikke haft danske tekster på UHD-udgivelserne herhjemme.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Man ved aldrig med danske undertekster på UHD-film
|
|
Mikael Simpson |
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ud af mine 124 UHD film, tror jeg kun det er dem fra Marvel og Disney der mangler danske tekster, med mindre det er importfilm, hvilket er meget få af mine titler.
Redigeret af Martin Sjøstrand - 22-Juni-2021 kl. 15:37 |
|
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte den i 4K på iTunes … der var danske tekster self…. Jeg købte den og downloadede den… så forsvinder den da ikke lige….. mangler og checke om den kan spilles på andre platform end Apple´s
|
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |