|
Hvorfor vælger computer trådløs ikke kablet? |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har prøvet med et andet kabel, men det virker ikke.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
||
Prøvet at genstarte router og derefter pc?
|
|||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
||
Det var en bærbar computer - var det ikke? Klaus |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Jo - og? Kablet går igennem en væg. Hvor vil du hen?
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
||
![]() Mvh JørgenT
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
||
Hen til streamingafspilleren inde i stuen, med den bærbare under armen. Klaus |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
||
Husk nu ikke at lade dig narre af Firewirekortet (1394). Det opfører sig også som et netkort og melder "fejl" ved ingen tilslutning. Desuden kan din computer jo slukke for diverse enheder for "at spare strøm". Det kan du se i Egenskaber under Enhedshåndtering. Men det ved en hardcore Windowsbruger som dig, jo alt om.
|
|||
![]() |
|||
||
Det hjælper jo ikke, når det netværkskabel til streamingafspilleren, går fra streamingafspilleren i stuen og ind på mit kontor, hvor routeren står.
![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
Nu er der ikke noget firewire stik i min bærbare, så det er ikke relevant. Jeg har ikke ændret på nogen indstillinger under enhedshåndtering. Desuden er strømstyringsmodellen, den der giver computeren mest performance. Når jeg kigger på enhedshåndtering, finder jeg "Realtek PCIe GBE family controller", som jeg antager er lan netværkskortet, da de andre under netværkskort er bluetooth og trådløs. Her siges det at enheden virker korrekt. Under strømstyring var der krydset af, at computeren kunne slukke denne for at spare strøm. Den har jeg så prøvet at fjerne. Så nu kan jeg prøve at afbryde trådløs og genstarte computeren.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Hvis du ikke allerede har genstartet routeren, så gør det nu. Det er det første jeg selv ville gøre.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Ja, det vil jeg også gøre i morgen, eller i aften. At geninstallere routeren. Så får vi se.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
||
Ja, det er det kabel, der går i streamingafspilleren, jeg vil have dig til at koble fra streamingafspilleren og sætte til den bærbare - som du naturligvis flytter derhen, hvor streamingafspilleren står. Du har stadig ikke givet en god forklaring på, hvorfor det ikke lader sig gøre. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |