|
Hvorfor vælger computer trådløs ikke kablet? |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kig om der er nogle fysiske fejl i selve netværks stikket på den bærbare. Jeg har set folk mase USB ind i netværks porten. Har også set netværks porte blive beskadigt at folk selv har lavet kaber og ikke trykket hårdt nok med tangen på kablet.
Afsted til service med den...
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Jeg kunne ikke finde på at mase et USB stik, ind i en netværksport og jeg laver heller ikke selv kabler. Jeg passer generelt godt på mine ting. Og nej, der ser ikke ud til at være nogen fysiske skader/eller fejl i netværks stikket.
Har lige været nede og hente kassen til den...
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Hej.
Jeg har nu fået computeren tilbage fra service - det ser umiddelbart ud som om de kun har skiftet Lan-kortet. Det bliver spændende at se om det nu virker med kablet net. Det ser ud til det - men det er lidt mærkeligt at der ikke er lys i RJ45 stikket - det plejer der da at være. Har ikke lagt mærke til om den gjorde det før. Men i hvert fald, så virker Lan-stikket og service blev gjort uden at det kostede mig en krone. Selv det at sende computeren ind, var gratis.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |