recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvornår får vi de super fede spil til ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvornår får vi de super fede spil til ps3

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 20:51
spiludviklere ved at der ikke bliver solgt ligeså mange spil om sommeren som i månederne lige op til jul.. og med de problemer udviklerne har haft med ps3 var der ikke meget at komme efter i de få måneder de havde op til julen '06. og det er vel derfor at især de store titler først kommer omkring julen, da det er der at de store spil firmaer får mest ud af at bruge penge på hype-reklamer til deres spil..

personligt så købte jeg en PS3 pga xbox(1) og PS1/2'ens 'historier'. jeg købte en xbox(1) fordi min storebror(som jeg ikke boede sammen med) havde en ps2. og der må jeg indrømme jeg nok hellere gerne ville have haft en ps2 da spiludvalget lå mere til min stil (her tænker jeg mest på mgs- og ff serien). også mente jeg heller ikke at sony kunne gå helt galt i byen, med den erfaring de har inde for konsol verden.

nårh ja, købte den self også fordi at jeg kunne få den til en pris der var billigere end premium 360's pris i danmark
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 21:09

Hej Stampe!

Du har ret mht overskriften!!

Vi er altså nogen (der har både PS3 og 360) der er LIDT utålmodige/ frustrerede, vi har i et år hørt om hvor god PS3 er i teorien, men ikke set det mindste i praksis!! Launch perioden må da snart være slut!

Jeg har jo betalt 5500,00 kr for at komme i gang med at spille og se film. Det er faktisk en pæn slat penge, under alle omstædigheder det meste jeg har givet for en konsol (jeg har ikke glemt afspillerdelen som bare er i top). 

Folk i denne tråd gør netop en dyd ud af at de IKKE er Fanboys (undtagen Mike S, der er PS3 fanboy, som alle ved).

Du må sq da tage folk der har begge konsoller alvorligt, og ikke blive så sur over at folk siger deres mening!!

Jeg må indrømme at hvis der ikke snart sker noget alvorligt STORT på PS3 fronten har jeg min billigt til salg, og køber en Blu Ray afspiller i stedet!!

Måske skulle jeg bare have ventet til den falder i pris og der kommer nogen gode spil!

ps: jeg vil ikke remse mine tidligere konsoller op da jeg ville få ondt i fingrene. (dvs stort set alt siden nes)

Redigeret af Pede8000 - 28-September-2007 kl. 21:20
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:11

Stampe du har fuldstændig ret angående overskriften! Det var sådan set ikke meningen tråden skulle havde den drejning - kan godt se at overskriften ikke hænger sammen med indholdet. (kan man ændrer den?)

Det blev lidt en krydsning af to temaer: Halo 3 og i sammen moment en spørgen til, hvor i alverden de super fede titler til min fantastiske ps3 var henne. Ganske uskyldigt og relevant for mig!

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:12
Jeg vil gerne kommentere overskriften...
Hold da heltk*** hvor er Halo et lækkert spil. Sad og spillede hele dagen igår med en af drengene. Vi endte med næsten at gennemføre det (tror vi), men stoppede fordi vi ville gemme afslutningen til en anden dag!
Men den grafik og lyd...  *savle* altså, det er et spil man godt kan spille igennem 2-3 gange i træk!!
Og gameplayet er SÅ hurtigt, og der sker noget hele tiden. Simpelthen GENIALT! ALLE med en X-box burde have dette spil liggende I drevet...

Med venlig hilsen
Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:15
TIL ORIENTERING: HAR ÆNDRET OVER SKRIFTEN FRA: HALO 3 TIL:HVORNÅR KOMMER DE SUPER FEDE SPIL TIL PS3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:44

Pis, så passer min "lille anmeldelse" af Halo 3 ikke rigtigt ind!!
/Simon

De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos

Atlas Cables

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:54
Er også igang med at spille Halo 3 på normal. Mangler ikke så meget af spillet, synes det er gået lidt for hurtigt at komme igennem det, lidt skuffende.
Dog er det utroligt godt sat sammen. Scarab bossen er fandme nice.
Regner da med jeg også lige skal igennem det på Heroric og Legendary
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:57

Hej Simon!

Ha ha, så ændrer vi da bare overskriften igen!!

Fint med dit indtryk af Halo 3!! Glæder mig til at have et par dage fri hvor jeg virkeligt kan hygge mig med det, evt sammen med drengene!!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:58

Ja, det er hurtigt at nå igennem på Normal, hvis man har skam gamet 1eren og 2eren. Så ja, lidt skuffende...
Men for s*** da, det tåler gerne lidt flere gentagelser.

/Simon

De bedste hilsner
Simon

Atlas Cables

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af geuken geuken skrev:

Stampe du har fuldstændig ret angående overskriften! Det var sådan set ikke meningen tråden skulle havde den drejning - kan godt se at overskriften ikke hænger sammen med indholdet. (kan man ændrer den?)

Det blev lidt en krydsning af to temaer: Halo 3 og i sammen moment en spørgen til, hvor i alverden de super fede titler til min fantastiske ps3 var henne. Ganske uskyldigt og relevant for mig!

Så har jeg intet at indvende mod dit indlæg.

Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:21
Heavenly Sword skulle da være i butikkerne - omend det også har en kort spille tid ligesom Halo3.
Derudover så ser jeg selv *meget* frem til Little Big Planet, som kan gøre at jeg rent faktisk køber en PS3 (hvis den ikke larmer )
Til top
Trepel-L Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-September-2007
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 18:26

Oprindeligt skrevet af Matzon Matzon skrev:

Heavenly Sword skulle da være i butikkerne - omend det også har en kort spille tid ligesom Halo3.
Derudover så ser jeg selv *meget* frem til Little Big Planet, som kan gøre at jeg rent faktisk køber en PS3 (hvis den ikke larmer )

PS3 lamer ikke, og i forhold til Xbox360 så er den nærmest lydløs.! Der kan dog godt komme en svag brummen når der ska ses blu-ray film, men med minder du godt kan lide at se film uden lyd så er det ikke noget problem.!

Angåndene overskriften om hvornår de fede spil kommer til ps3, så vil jeg da give folk ret i at der ikke er det største udvalg af gode titler til konsolen lige pt samlignet med Xbox360`s udvalg. Men det er som om at folk hele tiden glemmer at Xbox360 har været på market i næsten 2 år og at ps3 kun har været på market i næsten 1 år. Så vis vi kigger på hvad Xbox360 har af titler lige nu og her og hvad vi ved at ps3 har af titler om 1 år så vil jeg næsten sige at ps3`s spil udvalg er både støre og beder når man ser på stor klasiker og nye lovene stor titler som fks Gran Turismo 5 - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Tekken 6 - Haze - Killzone 2 - Uncharted: Drake's Fortune - Little Big Planet -Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Wardevil: Unleash The Beast Within - Final Fantasy XIII - Folklore - Heavenly Sword - Motorstorm - Ninja Gaiden Sigma - Warhawk - Resistance: Fall of Man Osv....... Og det er kun nogen af alle di SUPER FEDE ps3 eksklusive spil som vil være at finde på på butiks hylderne når ps3 har været på market lige så længe som Xbox360 har nu.! Så alt i alt syndes jeg ikke at der er noget at tude over...! Husk også at ps3 får en held bunke SUPER FEDE multiplatforms spil som kommer både til Xbox360 og ps3 ved siden af alle di lækker eksklusive titler, så som det tidsekslusive stor spil Unreal Tournament 3 og en masse ander som jeg ikke gider til at remse op.

Vil mene at det er vidt forskelligt fra person til person hvilke spil der er SUPER FEDE og hvilke der ikke er, men jeg er godt tilfeds med ps3`s spil line-up for fremtidige titler og alderede udkommet spil.!

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu