recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvornår får vi de super fede spil til ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvornår får vi de super fede spil til ps3

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
pekr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 21:23

Det eneste spil som jeg synes er en lille smule fedt er Heavenly Sword. Jeg synes godt nok at det er sløjt med de fede spil. Heldigvis har man da sin pc, der er i det mindste kommet nogle rigtige fede de sidste par mdr.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 21:53

hmm,

Jeg mener nu ikke PS3 har været her et år endnu, var det ikke den 23 apr 2007? det er sådan cirka 6 måneder. Så hurtigt løber tiden heller ikke.

Jeg mener da at flere spil, som RidgeRacer7 og Demo'n af StuntRacer virker fine nok for mig, hvor det her nok også viser at jeg ser på andet end FPS spil, som RFOM og Warhawk jo nok er "pæne" men det er ikke noget jeg bruger mere en 10 minutter på...
Jeg syntes de fleste FPS spil stadig er på et stadie hvor tingene ikke er realistiske nok, for jeg har aldrig set mennesker bevæge sig som robotter,og slet ikke så hurtigt som det vises nu tildags i sådanne programmer.

Og vedr,  xbox360 vs ps3, så kan man nok ikke sammenligne programmer her endnu, da udviklingen først lige er begyndt på ps3 og xbox360 har nok nået sine grænser nu. Så vi får nok nogle nye titler at se, sålænge vi ikke taler om programmer som skal udgives på alle platforme, for så lægges der ikke meget i at udnytte maskinens potentialle, derimod hvor enkelt selve produktet kan portes til anden platform, for de skal jo spare penge. Halo3 er bygget til en bestemt cpu og grafik processer, og pc'n er jo utrolig lig denne så de får ikke mange problemer med at gøre kvaliteten efter på en pc.
Jeg har set Dirt på en pc og bagefter på PS3, jeg mener helt bestemt at der er forskelle som alligevel gør det mere flydende og pænt på en decideret spillemaskine, end på en PC, med et operativ system i baggrunden som vil hente mail,køre web, checke efter opdateringer, virus updates og hvad ved jeg...

ps3 er også en helt del mere fleksibel til brug for andre funktioner, og det udvides jo med tiden, det har jeg ikke set Xbox eller Xbox360 udnytte, udover et HD-DVD drev, som jo også virker fint til en PC, har nogen prøvet at tilslutte det på en PS3?

Og den generelle vurdering af programmer er utrolig individuel, så når en syntes xbox360 er sej, så er det jo fordi at hans smag for programmer er udbredt på xbox'n i øjeblikket, når ps3 har været her et par år, så er den nok lige så populær.

Vi skal ikke glemme underholdningsværdien på en Wii . Som stadig sælger godt i US og Europa. og har en ringere grafik. Her tales om innovativ udvikling og udnyttelsen af maskinen på andre måder. Her ignoreres grafikken helt og underholdningsværdien prioriteres højere. Bare se billed sammenligninger på nettet af diverse parallel udgivelse på PS3/Wii/xbox360... her er Wii grafikken da ikke det flottelse.

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

hmm,

Jeg mener nu ikke PS3 har været her et år endnu, var det ikke den 23 apr 2007? det er sådan cirka 6 måneder. Så hurtigt løber tiden heller ikke.

Den udkom nu helt tilbage i november sidste år. Det er da tæt på et år. Jeg ved godt den først kom i marts til europa, men det ændrer vel ikke på udvalget af spil?? Det er jo ikke til det danske marked spillene laves, men til verdensmarkedet.

...og hvad er det for nogle "programmer" du mener?

Redigeret af Langemor84 - 29-September-2007 kl. 22:26
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 22:26
Et spil er der da kommet Railfan Link
og et nyt i samme serie er osse kommet på gaden Railfan: Taiwan High Speed Rail

Spillene er i blu-ray format kun menyer er grafik..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2007 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af Trepel-L Trepel-L skrev:

PS3 lamer ikke, og i forhold til Xbox360 så er den nærmest lydløs.! Der kan dog godt komme en svag brummen når der ska ses blu-ray film, men med minder du godt kan lide at se film uden lyd så er det ikke noget problem.!

PS3 er ikke lydløs. Drevet i PS3'en er meget stille, mens det i en Xbox 360 kan være særdeles støjende, men der er altså ikke så stor forskel i selve blæserstøjen.

Hvis man er heldig at finde sig en niveau 2 PS3, så er den mindre støjende end en Xbox 360 i idle og ved afspilning af musik og film.

Ved spilafvikling og ved opskalering af PS2 spil og DVD film er det meget normalt, at en PS3 går op på niveau 3 ret hurtigt og så er støjforskellen mellem de to konsoller altså meget lille.

Niveau 3 blæserstøj er efter min mening ikke acceptabelt ved andet end spilafvikling. Derfor fik jeg ombyttet min egen niveau 3 PS3 til en niveau 2 PS3.  For en gangs skyld var jeg heldig, for meget tyder på, at det lidt er et lotteri, hvor støjende en PS3 man får.

Generelt vil jeg sige, at en niveau 3 PS3 i de fleste situationer er lidt mere støjende end en Xbox 360.

Redigeret af SJ - 30-September-2007 kl. 00:46
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2007 kl. 00:58
Jeg har lånt en kollegas PS3, og hold da op den larmer!! Den skal jeg ikke have inden for i mit hus - så jeg venter på at de får styr på whatever der gik galt i starten, således at den komme ned på næsten lydløs, som de selv lovede.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2007 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

hmm,

Den udkom nu helt tilbage i november sidste år. Det er da tæt på et år. Jeg ved godt den først kom i marts til europa, men det ændrer vel ikke på udvalget af spil?? Det er jo ikke til det danske marked spillene laves, men til verdensmarkedet.

...og hvad er det for nogle "programmer" du mener?

hmm, ja i Japan og USA var den ude tidligt, det var dog ikke en bragende start, og meget få firmaer havde commited sig til udvikling på maskinen dengang, og det er vel også det som halter bagefter lige nu.

"Programmer"? der mener jeg stadig "spil".

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2007 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Generelt vil jeg sige, at en niveau 3 PS3 i de fleste situationer er lidt mere støjende end en Xbox 360.

Hahah.. Hvordan kan du selv tro på det??   Der er da betydeligt stor forskel på når der bliver afviklet spil i Xboxen og på PS3'en. PS3'en er slet ikke på højde med Xboxen, selv i idle larmer den mindre. Størstedelen larmer mindre ihvertfald

Redigeret af Sploink - 30-September-2007 kl. 08:06
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 01:36
Jeg tror ikke. Det er de praktiske erfaringer jeg har gjort mig med min 1. generations Xbox 360 og 2 stk. PS3'er.

En niveau 3 PS3 støjer mere i idle og ved afspilning af DVD og musik end en Xbox 360, som udfører det samme arbejde.

En niveau 3 PS3 kan finde på at gå op på niveau 4 ved opskalering af DVD og PS2 spil og ved afvikling af PS3 spil. Dette niveau er klart mere støjende end en Xbox 360 under alle forhold.

Til top
JesperK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 07:13

Skal vi ikke holde os til topic istedet? Ellers opret en tråd omkring "PS3 støj vs Xbox 360 støj" - så ved folk hvad de går ind til.

/Jesper
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 09:27

Lige en Sidste kommentar, jeg er super glad for min niveau 2 ps3.

Jeg vil mene at Folklore,Army of two, Assassins creed, Måske N4S: prospeed, BlackSite: Area 51 /PS3 ,Burnout Paradise /PS3 , Clive Barker's Jericho /PS3 , Call of Duty 4: Modern Warfare /PS3, Colin Macrae: Dirt, Frontlines: Fuel of War /PS3 , Grand Theft Auto IV /PS3 , Guitar Hero 3 With Guitar /PS3 , Haze /PS3 ,Kane & Lynch: Dead Men /PS3 ,LittleBigPlanet /PS3 , Medal of Honor: Airborne,
Mercenaries 2: World in Flames /PS3 ,MGS 4: Guns of the Patriots /PS3 ,Ratchet & Clank Future: Tools Of... /PS3 , SOCOM Confrontation /PS3 , Star Wars: The Force Unleashed /PS3 , Time Crisis 4 /PS3 , Turok /PS3 , Unreal Tournament III /PS3 

og Selvfølgelig: GT5

De fleste vil være på markedet inden jul :)

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
JesperK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 10:47

Kenzo85 - Du har ret i der er mange gode titler på vej. Mange af dem du nævner er dog multiplatformstitler, men det behøver jo ikke være noget dårligt af den grund :)

Jeg ser specielt frem til Kane & Lynch fra IOI - det er fantastisk at et "dansk" firma kan blive ved med at sende kvalitetsspil på gaden.

/Jesper
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu