|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Ja der er begyndt at komme rigtig mange gode titler fra DK. Det er fedt når vi også kan følge med topfirmaer fra andre Lande
![]() |
|||
![]() |
|||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
||
FORDØMT! Det betyder jeg skal ud og belåne huset snart, hvis jeg skal have alle de titler til min maskine :) |
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
||
Jeg venter bare på FF XIII
![]() |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Sevus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
||
En af mine venner er lige kommet hjem fra Japan. Han var heldig nok til at prøve den Japanske Game Demo af FFXIII Plsu han osse fik det nyest kig på MGS4 FFXIII bliver klart det spil til PS3 der vil give den alt hvad rammer og tøj kan holde Jeg købe nok mest en PS3 for FFXIII. Ja, jeg er Final Fantasy Fanboy Redigeret af Sevus - 04-Oktober-2007 kl. 11:34 |
|||
The patient hunter, get his prey
|
|||
![]() |
|||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
||
Hvornår kommer Grand Turismo egentlig?
og er der nogen der har prøvet det der Ninja spil? |
|||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
GT 5 kommer engang til næste efterår. der kommer en prologue vers. her til dec. men den er meget begrænset. :( men man bliver nød til at have det alligevel for det ser for nice ud.
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
||
Det vigtigste for mig, da jeg købte PS3 var, at den kunne spille FF XII, FF X-2 og FF X. De fleste andre af mine PS2-spil kunne jeg godt overleve ikke at kunne spille på PS3, men disse 3 (+Ace Combat) SKULLE den bare kunne klare - og det kan den også ![]() |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
||
Men husk nu på at PS3'ens PS2 spil kompabilitet forbedres løbende i firmware updates så det skulle helst ikke begrænse valget af konsol
![]() |
|||
![]() |
|||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
||
Jeg har ladet mig fortælle det der Ninja Gaiden skulle være et af de fedeste spil der er lavet til PS3, nogle der har gode erfaringer med det? Var tæt på at købe det idag, men valgte at vente lidt da det jo er halvdyrt at købe spil, som måske er røvsyge |
|||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvorfor ikke downloade demoen? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
aner jeg sgu ikke hvordan man gør, er det igennem onlinedelen i PS3? jeg har ikke fået tilsluttet den til nettet endnu |
|||
Optoma HD141X
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, under demoer i PSN |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |