recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvornår slipper vi for 3D i biografen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvornår slipper vi for 3D i biografen?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvornår slipper vi for 3D i biografen?
    Sendt: 12-Maj-2014 kl. 07:45
Gider folk stadig se 3D i biografen?
Jeg har ikke været i biffen et stykke tid og vil se Godzilla denne weekend, og den vises kun i 3D
Men jeg har briller på, når jeg ser film - det er lissom nederen, når man så skal have 3D-briller oven på briller
2D-versionen af en film kommer først senere
Hvornår går denne dille mon over?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 08:05
Det skal jeg ikke kunne udtale mig om - altså udover at hvis der er biografgængere der vil se 3D, så er der 3D.

Omvendt er der flere i min familie der kommer for at se 3D hos os, fordi filmen ikke har været vist i 3D i biografen - så....Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 09:40
Øh, i København, Lyngby, Næstved, Odense, Aarhus, Aalborg, Hillerød og flere andre steder, kan du da se Godzilla i 2D fra på torsdag :) Når det er sagt, så skal jeg ind og se den til forpremieren i 3D i aften ;)
           
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 09:57
Men ikke her i Randers
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 10:27
Jo, i følge kino.dk også i Randers :) - jeg beklager på at jeg ikke personligt har været ude i enhver udørken af Danmark og tjekke om de viser Godzilla i 2D ;)
           
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 10:32
Så længe Hollywood mener de kan tjene penge på det.

Trenden er lidt på retur. 

Men da alle store aktionfilm alligevel koster en "bondegård" så er ekstra udgiften til 3D kameraer minimal i den sammenhæng. ( laver 2D versionen udfra det ene kamera )

Og der er stadig nogen som gerne vil se 3D.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 11:17
Jeg tror desværre ikke vi slipper for det. Personligt vælger jeg også 2D-versionerne og synes 3D er et irritationsmoment. Bruger ikke briller, men finder det bare irriterende at se på. 

Tror dog jeg er en del af en minoritetsgruppe og så slipper vi nok ikke for 3D foreløbigt.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 12:06
Tril en tur i Drive in Bio. Der er den 2D - og så er det endda langt hyggeligere end de danske biografer der hærges af bande medlemmer og teenagere der ikke kan undvære deres mobiler.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Men da alle store aktionfilm alligevel koster en "bondegård" så er ekstra udgiften til 3D kameraer minimal i den sammenhæng.

De fleste 3D-film optages slet ikke i 3D.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Jeg tror desværre ikke vi slipper for det. Personligt vælger jeg også 2D-versionerne og synes 3D er et irritationsmoment. Bruger ikke briller, men finder det bare irriterende at se på. 

Tror dog jeg er en del af en minoritetsgruppe og så slipper vi nok ikke for 3D foreløbigt.

Det er ikke engang det værste - jeg mener først at vi er sluppet af med 3D når de piller deres silverscreen lærreder ned igen, så 2D rent faktisk bliver vist ordentligt. Jeg er stort set holdt op med at gå i biografen i Horsens, for enten skal jeg gå i en lille sal med skodlyd, eller også skal jeg til OL i hotspotting.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Det er ikke engang det værste - jeg mener først at vi er sluppet af med 3D når de piller deres silverscreen lærreder ned igen, så 2D rent faktisk bliver vist ordentligt. Jeg er stort set holdt op med at gå i biografen i Horsens, for enten skal jeg gå i en lille sal med skodlyd, eller også skal jeg til OL i hotspotting.

Der er ikke så langt til Klovborg Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 14:10
Er Klovborg ikke noget med ost?
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu