|
Hvornår slipper vi for 3D i biografen? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jow da, en Klovborg ost tager den tid en Klovborg ost skal tage
![]() |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Klovborg har også en fin lille biograf med 3 sale. De var de første til at vise 3D film i Danmark, mig bekendt. |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 972 |
Ser heller ikke 3D i bio hvis jeg kan blive fri.
Var inde og se Amazing Spider-Man 2. Denne tror jeg nu ville være meget fed i 3D da mange scener virkelig ligner de er lavet bevist til 3D. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6256 |
Tak til nbu001
Den vises osse i 2D Det er bare ikke med på den side, jeg bruger normalt ![]() http://www.kino.dk/biografer/nordisk-film-biografer-randers |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ghump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
Min erfaring siger, at det fungerer bedst at se filmen i det format den nu er lavet til. 3D kan ligne noget der er løgn, når det er klistret ovenpå en 2D film. Omvendt føler man også tit at man mangler halvdelen af filmen, når man ser 2D udgaven af noget der oprindeligt var til 3D (gravity f.eks. er sådan ca. verdens kedeligste oplevelse i 2D).
Der hvor det bliver RIGTIGT svært, er når man skal bruge timer på nettet, i forsøget på at finde ud af hvad det "korrekte" format er. Så ender det tit med, at jeg bare ikke kommer i biffen ![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hmm, jeg må tilstå jeg gider slet ikke undersøge hvad det "rigtige" format er.
Hvis jeg vil se noget 3D, så bliver det i 3D. Og lige sådan med 2D. 3D vælger jeg dog for det meste sammen med mine børn. Vi har også 3D hjemme, men det bruger vi ikke rigtig mere. Det var mest i starten. Jeg vil dog ikke afskrive det, for netop film som Gravity synes jeg er genial som 3D. Og eller animations film. |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Det var et besøg i Klovborg Bio der gjorde, at jeg købte de højttalere jeg har. Absolut den bedste biografoplevelse jeg nogensinde har haft :) (Kan dog ikke udtale mig om 3D etc i den)
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Jeg går aldrig i biografen og ser 3D , det bryder jeg mig ikke om
![]() MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Jeg syntes f.eks. Hobitten II i 3D HFR var noget af det fedeste. Så jeg ville da blive skuffet hvis de valgte at droppe 3D.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Jeg vil da også sige at fim skal ses i 3D (i hjemmebioen) når det er muligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Jeg ser alle nye film i 3D, det er som oftest betingelsen, hvis man vil se filmen i den bedste sal. Sådan tror jeg at flere har det og det holder gang i efterspørgslen. Jeg har dog ikke noget i mod 3D.
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
Jeg gider heller ikke 3D i biografen. Synes dog normalt der er fin mulighed for at se samme film i 2D, hvis man kan acceptere at den ikke lige går i den største sal. Ofte er det dog ligemeget, når lyset slukkes og filmen går i gang.
3D var sjovt een gang. Nu er det bare til gene, fordi det i de fleste film ikke fungerer som virkemiddel, men bare er 3D fordi det er 3D - og det er en skidt tendens.
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |