|
iMac 5K eller ny 4K skærm |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
F.Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det ser ud til 5K skærmen fra Dell ikke er med blank skærm.
I dit tilfælde tror jeg nu, jeg ville vælge iMac 5K med Retina og blank skærm. Det ser ud til, den mest skal bruges til fotoredigering og ikke store spil. Ellers ville jeg beholde XForcen.
Er det Dell skærmen Apple bruger?
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
De sidste 7 gange har Apple og Dell brugt ens paneler i deres skærme. Så det er meget sandsynligt, da de begge vælger gode paneler til deres skærme. Det er dog ikke de billige Dell skærme vi taler om.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Til gengæld har man ikke den svage dobbeltreflektion på Dell skærmen, som ofte ses på Apples skærme, da de er en sanwich imellem to glasflader.
|
||
|
||
![]() |
||
F.Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
|
|
||
![]() |
||
|
Så tror jeg faktisk mere på at månen er lavet af grøn ost.
Så vidt jeg ved findes der ikke lcd skærme med hård overflade og det vil ikke være praktisk at lade 2 overflader mødes. Så selvfølgelig er der luft imellem panelet og frontglasset.
|
||
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Så må månen jo være lavet af ost:
http://www.wired.com/2012/10/imac-tech/ |
||
![]() |
||
Charlie Waterloo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2014 Status: Offline Point: 11 |
|
Hej Otto Så er iMac'en måske ikke så dårligt et valg alligevel? Ville du selv vælge iMac 5K eller alm. pc og separat skærm? |
||
![]() |
||
tomme_s ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
|
Vil klart anbefale iMac 5K. Mac er også bare så meget bedre i forhold til Windows hvis du spørger mig. Men det kommer selvfølgelig også meget an be hvad man bruger den til. Ville gerne have iMac 5K, den er bare alt for dyr til mig desværre.
Men havde jeg råd til den ville jeg sku købe :)
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Charlie, den diskussion vil jeg slet ikke ind på, og hvad jeg ville vælge er irrelevant da mit forbrugsmønster er anderledes. Jeg kommenterede bare den specifikke faktuelle detalje.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |