|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2008 kl. 15:22 |
40 min. af filmen gik der før den blev hevet af, da jeg prøvede at se den i går
med en kammerat. Jeg ved ikke hvad vi havde regnet med, men vi havde begge set traileren i tv kort, og så lå den #2 på salgslisten hos blockbuster. Pinagtig dårlig var filmen, eller det vi så af den. Dårligt/billigt lavet, ingen stemning (fuld smæk på lys/sol i alle situationer), og enormt dårlige skuespilpræstationer, her kan nævnes: Matthew Lillard, Ray Liotta og ikke mindst Burt Reynolds! Min anbefaling kan derfor kun være IKKE at spilde hverken tid eller penge på denne farce! |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Så er i så helt enige med anmeldelsen på Imdb:
http://www.imdb.com/title/tt0460780/ Det var heller ikke en film jeg gad se. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hej Jeg syntes faktisk at Rotten Tomatoes sætter prikker over I'et her http://www.rottentomatoes.com/m/in_the_name_of_the_king_a_du ngeon_siege_tale/ Blot synd at, instruktøren Uwe böll stadigvæk kan finde både investorer og distributører til hans film Redigeret af Valaquenta - 29-Oktober-2008 kl. 15:36 |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Man får næsten helt lyst til at se den
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Jeg har desværre allerede set den på BD. Når dette er sagt, så må jeg desværre også bryde sammen og tilstå, at jeg faktisk så "In the Name of the King" helt til ende - selv om lysten til at slukke for filmen bestemt også var til stede. Den var dog ikke helt så slem, som jeg på forhånd havde frygtet. Men den er absolut ikke noget mesterværk ..... Og Peter Jackson's "Ringenes Herre"-trilogi behøver da heller ikke frygte for konkurrence fra dén kant. Redigeret af musicus - 29-Oktober-2008 kl. 17:30 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() |
Denne er jo også bygget på et computerspil, nemlig " Dungeon Siege "!!!!
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Aha, det forklarer det sikkert.
![]() Redigeret af musicus - 29-Oktober-2008 kl. 16:15 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Det lyder lidt som den oplevelse jeg havde da jeg så Starship Troopers 3, den er bestemt heller ikke værd at bruge penge eller tid på
![]() |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Helt enig. ST 2 floppede efter den første, men 3'eren er da en ren katastrofe. Jeg har sjældent set noget så tyndt. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Generelt så skal man undgå film af Uwe Boll. Og så husk at tjekke film på imdb først ;)
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Jeg kan så tilføje endnu en film: Zoombie Strippers... ja selv titel er dårlig Har nu set en halv time, hvor efter jeg konstateret at det var spild af tid at bruge mere tid på den, det eneste positive er at der er massere af havl nøgne kvinder med, men det gør dog ikke at man kan holde konsentrationen i mere end en halv time |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
ST3 er nærmest en Oscar værd i forhold til In The Name Of The King! Som trådstarter hev jeg også en lejet BD ud igen, dog efter 30 min. Hold K... en ringe film! Hvis den så i det mindste havde været endnu mere ringe, så var den nok set til ende for morskabens skyld... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |