|
|
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
det var da sødt af dig, så må du ud og købe den. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nej den kan godt nøjes med at være SD. Så venter bare på at optage den digitalt fra DR TV.
![]() |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Nej det er en anden. Tjek filmen ud de linker til :) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Åh ja, det er en anden. Den "rigtige" står stadig på ønskelisten
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
der er ikke apocalypto, du tænker på? for den er næppe dårlig. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Jeg troede også det var "den". Kender faktisk ingen af de film på den bundliste..
![]() |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
"Battlefield Earth"(nr. 98) med John T. (og en masse andre Scientology aber) er da ellers en klassiker
![]() ![]() /Nils Redigeret af nbu001 - 17-August-2008 kl. 22:34 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Gigli kunne jeg finde på at se udelukkende fordi J-Lo spiller med
![]() |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Personligt er jeg enig i din analyse af TWBB, så du er ikke alene derude
Lad mig i samme forbindelse slå et stort slag for 'Gone Baby Gone'. Den bedste film jeg har set i år sammen med 'The Dark Knight'. Den er godt skrevet, fremragende spillet og uhyggelig virkelighedstro. Her bliver seerens moral og etik virkelig udfordret...altså noget at tænke over. Og det er IKKE kedeligt |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
Hi Shiva, Tak fordi du ligefrem kalder det en analyse ![]() ![]() ![]() Skandale, jeg ved ikke hvordan det er sket, men "Gone Baby Gone" er totalt gået min næse forbi. Og Morgan Freeman, en af mine favoritter, som kun sjældent svigter, er med ![]() ![]() /Nils Redigeret af nbu001 - 18-August-2008 kl. 23:09 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |