|
Indkørsel af Pioneer 427XD |
Besvar | Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Kjelstrup
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Sendt: 04-December-2006 kl. 19:49 | |
Ja jeg vil også meget gerne vide om nogen har fået kalibreret skærmen. Og om det er ok. Desuden syntes jeg det er meget svær at få justeret et ordentlig billede på, da der er så mange indstillinger. Jeg er ikke helt vilde med den indstilling, som et engelsk link har skrevet om ved en kalibreret model. Er der nogen der vil noter deres ned og sende ind? Er der nogen der har fået pip til at virke på en 427xd?
|
||
jasmin06
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 12:03 | |
Har lige kørt den breakin dvd i et par timer nu og opdager nu til min store fortrydelse at der har været nogle tynde små sorte bjælker i top og bund. Ændrede hurtigt billedformat men kan se at dér hvorbjælkerne har været er der en nuanceforskel.. Jeg kører videre med DVDen nu og håber på at den "renser" sig selv.. Er der nogen der ved om det er muligt eller har den allerede taget permanent skade???
|
||
nextgeneration
Pause fra forummet Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 12:20 | |
Det er nok "gardin" problemet du ser, der er flere tråde om dette problem ... http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20723&PN=1 &TPN=13 Redigeret af nextgeneration - 03-Marts-2007 kl. 12:21 |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 12:23 | |
Jeg har selv samme problem med bjælker der hvor 4:3 format ikke dækker. Jeg har købt break-in dvd'en i mange timer, hvilket har reduceret det betydeligt. Det er dog ikke helt væk endnu, men regner med at det går væk med tiden. Men det har lært mig at man aldrig skal se 4:3 på en 16:9 format skærm. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
jasmin06
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 12:25 | |
simpelthen for ærgerlig en fejl at begå
|
||
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 13:43 | |
Hvad gør du så, når du skal se TV2? Venligst Søren |
||
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 15:10 | |
|
||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
Kjelstrup
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 17:36 | |
Hejsa. Jeg forstår ikke folk der kører den break-in cd, jeg syntes der har været en del problemer med den. Jeg har stor succes med min, jeg lod den stå tændt i et par dage med sne på, det var min break-in. Jeg mener, jeg har læst en fa Pioneer har anbefalet det. Der er perfekt billede på min skærm. Vil faktisk tro at det kan fjerne jeres bjælker igen! Mit pip virker, men det virker selvfølgelig kun hvis man køre digital og analog. Mit 427xd er desværre til rep. pt. da der er en fej på begge HDMI indgange. Der er simpelthen løs forbindelse på begge indgange, bare jeg rører med en lille finger, forsvinder billede eller lyd. Er der andre der har oplevet det?
|
||
jasmin06
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 08:53 | |
Hey, har lige fået mit 427XD og har kørt breakin dvd'en i 24 timer så nu skal jeg begynde at indstillet skærmen. Læste Karulas anbefalinger men undrer mig over at alt det den kan skal slukkes(intelligente farver, purecinema etc.) skal slukkes for at opnå at godt billede.. Har desuden et problem når jeg ser DVD, farverne virker helt grønne eller er ihvertfald ikke så gode som når jeg ser alm tv. Er der nogen der vil dele deres indstillinger med en nybagt ejer af denne skærm? |
||
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 09:33 | |
Hej Jasmin Prøv at gå ind i Menuen og rette indgangssignalet på input 2 ( inp. 2 er i den øverste række på fjrnbetjen.) og stil den på component, hvis det er din tilslut. eller forsøg en anden. Husk du skal indstille TV,et for hver indgang 1 2 3 4, hvis du har DVD,en på input 2, kan det jo også være at være at instillingen på input 2 er forkert. Håber det hjælper lidt
|
||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 11:43 | |
Jeg benytter zoom formatet BRUGER BRED. Der forsvinder lidt af billedet, men folk ser stadig normale ude, så det kan jeg nemt leve med. Synes faktisk at det er mere behageligt at se tv, når hele skærmen er fyldt ud. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
Sandal
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 11:46 | |
Jeg vil lige advarer mod Kjelstrups indstillinger! Hans kontrast er meget høj, så medmindre ens skærm er indkørt, bør man ikke have en så høj kontrast (max 25) og jeg ville nok også sænke lysstyrken til omkring -5. |
||
|
||
Besvar | Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |