recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstille lærred "drop-Down"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstille lærred "drop-Down"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstille lærred "drop-Down"
    Sendt: 22-Juli-2015 kl. 20:20
Emnet har været oppe før, men blev ikke helt klar over hvordan jeg skal gøre.

Imorgen skal jeg have projektor op, samt lærred.

Lærredet er et Lissau tab tension motorlærred.

Hvordan indstiller jeg drop-Down på lærredet?? Der er et brugt lærred, men der er nok lavet en forudindstalleret indstilling der gør at lærredet kun går ca. 10cm ned og mener der, som standard, er 25cm drop-Down på lærredet. Så det skal jo "nulstilles", el. ihf. reguleres, så der bliver foldet helt ud, efter LISSAU's forklaring, da lærredet netop er født til at skulle køre hele vejen ned og dermed skal lærredet hænge i rette højde, set ift. den givne drop-Down.

Håber på assistance for de af jer der har tid og ikke ligger i solen med en bajer i syden og nyder ferien (selvom i også er kærkomne i debatten).

Mvh. Andromeda

Der står "Somfy" på remoten til lærredet.
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 17:56
Det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide?
Har du selv eller andre fundet ud af det? :-)
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 23:43
Jeg googlede det.

Somfy's hjemmeside og her link til Somfy RTS, såfremt din Remote er den samme;

https://www.somfysystems.com/file.cfm/Telis_RTS_Programming.pdf?contentid=199529

I
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 23:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 23:46
Kan ikke få linket til at virke.
Men Somfys hjemmeside og du er godt på vej. Det er lidt kryptisk synes jeg og husker faktisk ikke helt hvordan jeg fik det til at virke helt.
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2015 kl. 06:19
Jeg fandt en video på Somfys Youtube kanal, som jeg syntes forklare det fint. Dog med et gardin, men vil mene systemet er det samme.

Tak for hjælpen! :-)

Redigeret af Pil-babz - 14-August-2015 kl. 06:20
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2015 kl. 08:26
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu