|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
||
Jeg har netop læst andetsteds at man skal vælge Sverige som land for at guiden virker ordentligt på G20... Så må lige igang på et tidspunkt.
Skal se om der kan findes en løsning for støjen (er også meget lydfølsom skal lige siges) Kører THX og er faktisk overrasket over at støjen bliver mindre i Normal. Har indtryk af at folk opfatter buzz forskelligt, kan ikke passe at der er komplet lydløse skærme.... |
|||
![]() |
|||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
||
De 2 ferritkerner sættes på et LAN-kabel fra tv til router. De skal sidde mindre end 10 cm fra stikkene. Hvordan det gøres ses s. 81 i manualen her http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/NeoPDP+TV/TX-P42G20/manuals/3447520/index.html?trackInfo=true. Vælg manualen på 4 MB. Så du i øvrigt mit andet svar? |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
||
Hej Vilhelm, nej først nu. Tak. :-)
PS. EPG virker også med dk som land. Men støjen....støjen :( |
|||
![]() |
|||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
||
Det er ærgerligt med den støj. Jeg har 42V10E, og det fungerer uden støj.
De to vejledninger for V10 og G20 synes ret ens. Jeg havde ingen anden udvej end at bruge Sverige for at finde kabel-tv-kanaler. Når jeg går ind i DVB-C-indstillingsmenuen og går til Autosøgning, kan jeg under Kanalvalg vælge "Alle kanaler" eller "Gratis kanaler". Så finder tv'et kun ukrypterede kanaler. |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan du virkelig ikke høre sumen fra dit tv selv når der er mute på... Samt ved lav volumen når der eksempelvis kommer lyst billede? Anyone?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Ja, intet problem, men da det udsendes i 720p 50 Hz, så der det naturligvis det der vises på OSD, at så TVet internt er 100 Hz har intet at gøre med hvordan signalet modtages, og det er i 720p/50.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Det scenarie passer meget godt med det jeg selv oplever. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo helt vildt, så har jeg enten helt vildt gode ører, ellers er der noget galt med den. Jeg kan høre det tydeligt på 3,5 - 4 meters afstand når jeg muter det. Og jeg kan også høre det på den afstand når jeg eksempelvis ser nyhederne.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo helt vildt, så har jeg enten helt vildt gode ører, ellers er der noget galt med den. Jeg kan høre det tydeligt på 3,5 - 4 meters afstand når jeg muter det. Og jeg kan også høre det på den afstand når jeg eksempelvis ser nyhederne.
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
||
Hmm , så må du overveje om du kan leve med det , ellers må du retunere/bytte det , det er godt nok surt
![]() MVH
|
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg tror godt jeg ville kunne leve med det så længe jeg var sikker på det ikke er en fejl.....Meeen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |