|
Indstilling af surround |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg prøve, Thomas.
Findes der en test bluray til indstilling, fintuning af lyd lige som dve-basic til billede`? Jeg er lidt træt af at rode rundt i mine film for at finde en scene som jeg tror jeg kan huske hvordan lyder osv osv. Så kunne det være rart med en enkelt skive med forskellige test scener eller lignende som man kan sætte på. :)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg bruger gerne en CD, som jeg kender rigtig godt, og som er indspillet noget nær korrekt med alle instrumenter.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
DVE BDen indeholder også et afsnit om lyd, så det er da muligt at du kan bruge det.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Vidste ikke det var et afsnit med lyd på dve disken, den skal jeg da lige ha undersøgt:)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Nå den dve disc var 200kr ud af vinduet. De lydtests der er derpå er de samme som på de 10 andre discs jeg har. Troede der var filmklip eller lignende derpå som jeg søger efter i stedet for at skal famle i blinde i filmsamlingen.
|
|
7.2.4 atmosbio
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Nogle af de senere Starwars film har noget Thx indstillings-halløj til indstilling af billed og lyd. Ved ikke om det også gælder Bluray-udgaven. Jeg har kun dvd udgaven.
Ind i menuen under Language... så vidt jeg husker. Hedder vist thx-optimizer
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |