|
Ingen 3D / Sourround - PS4 |
Besvar |
Forfatter | |
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-September-2015 kl. 18:11 |
Hejsa
Har et lidt spøjst problem... Udstyr : PS4 Sony DH700 receiver Panasonic AS650 skærm Efter min PS4 har jeg indsat en HDMI splitter - således at 1 kabel går til receiver og derefter til tv, indgang HDMI1. Det andet kabel går fra splitter til HDMI2 på TV. Planen er, at alt "ikke-3d" kører via receiver og alt 3d kører udenom receiver, direkte til tv. Det virkede fint med min gamle PS3. Men ikke nu. 3D virker kun, hvis jeg afmonterer kablet fra splitter til receiver - og skal jeg have sourround, når jeg ser alm. BD via receiver, skal jeg afmontere kablet mellem splitter og TV ("3d kanalen"). Sq' lidt irreterende... Så.. Er der en idé til en løsning? En "setting" i receiver eller PS4?
Redigeret af minusop - 12-September-2015 kl. 18:13 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan næsten kun være splitter/fordeler der er problemet. Havde et tilsvarende problem fra en BD afspiller, måtte skifte om på kabler til jeg fik købt en afspiller med 2 HDMI. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm ... ja, sådan ser det ud lige nu. Forstår så bare ikke, hvorfor det virkede fint med PS3...?
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |