|
Ingen bass? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kan prøve og slå s-wave fra, det står ofte helt hen i skoven ved auto kalibrering. Nogen gange fucker phase control også op og fjerner alt hvad der hedder bas, så det kan du også prøve og slå fra. Derudover er der en indstilling til og dæmpe LFE, tjek at denne står på 0 db. Selvom der ikke er tilkoblet en subwoofer har den en effekt.
|
|||
![]() |
|||
MathiasON ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
||
Jeg har lige prøvet at lege lidt med div. indstillinger du nævner.... Det gav en helt del af bassen tilbage, så kan være jeg skal droppe dén autokal og køre en helt manuel opsætning... 1.000 tak for hjælpen drenge
![]() |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det er ikke altid lykken med auto kalibrering.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det har ikke FJERNET BASSEN i de Pioneer recievere jeg har haft. Men tværtimod været en hjælp til at få afstande, delay, standing waves på plads. Efterfølgende er lyden fintunet i EQ'en. |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Jeg kom til at tænke på en tråd hvor trådstarter gentagne gange sagde at alle kabler sad korrekt.
Det endte med at højttalerne faktisk var monteret i modfase. Altså plus og minus byttet om på den ene højttaler.
Tag lige et par billeder af dine kabler, så vi kan udelukke den.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |