|
Intelligente termostater |
Besvar | Side <1 6789> |
Forfatter | |
SandSand
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vedr. adapter til tado så købte jeg selv disse:
|
|
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er også det rigtige valg
|
|
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry, men på ingen måde. Tado burde levere nogle ordentlige adabtere med fra start.
|
|
BaaaaaH
|
|
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det burde de, men det gjorde de ikke -
Men adapter ring til Danfoss har de ændret og skulle vist spille nu
|
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan kun anbefale disse. Efter at have skiftet til denne type, så har jeg ikke haft nogen problemer med løse tado-termostater.
|
|
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skrev til dem, og de har sendt nogle nye, men ikke uden at de lige skulle kommentere at det var fordi at jeg havde overspændt dem (hvilket jeg ikke har, sendte dem også et billede bevis) Men jeg ved ikke om de sender den nye type med hvis man køber i dag, men de burde i bund og grund gøre et større nummer ud af at kontakte deres kunder, og tilbyde deres nye adabtere.
|
|
BaaaaaH
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft samme problem, og har heller ikke overspændt dem, så det kan de godt pakke sammen.
Når man vågner klokken tidligt om morgenen og der er over 30 grader i soveværelset fordi termostaten har afmonteret sig selv, så bliver man træt.. Har bestilt to nye adaptere via deres side, så må vi se om de virker. Jeg har meget svært ved at betale 50,- for et stykke metal, når der nu burde være noget brugbart med. |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man købe en gammel Tado bridge og nye V3+ termostater og undgå subscription eller er der en måde at undgå det på?
|
|
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du kan finde en forhandler der har dem tilbage, men bliver nok svært
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, men det kræver vel også jeg køber de "gamle" v3 termostater og ikke v3+?
Vil jeg mærke nogen forskel på V3 og V3+ når hardwaren er forskellig eller er det kun teoretisk?
|
|
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører den gamle og det virker bare - og mit setup skulle også kunne kører med de nye termostater
|
|
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte mine sidste år, det er 4 termostater og 1 bridge, det hele V3 som jo kan opgraderes til v3+ som et engangsbeløb, uden månedlige ydelser. Jeg sælger gerne, men kun hvis jeg får nok til at kunne udskifte til et andet system
Redigeret af Blank - 13-November-2018 kl. 13:38 |
|
BaaaaaH
|
|
Besvar | Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |