|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 32> |
Forfatter | ||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
Nej jeg ser da også dvd, men køber dem ikke mere. Men man kan jo stadig købe en dvd en gang i mellem hvis den ikke er udgivet på blu-ray. |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Jeg syntes kun jeg er stødt på et enkelt site som systematisk er gode til det og det er AxelMusic.com (som sælger titler fra US). Jeg er ikke stødt på nogle engelske webshops der er gode til det. Det er vel sådan set også det som har givet grobund for listen hos f.eks Recordere. Et alternativ er at installere MyMovies programmet og lave en søgning efter en titel derinde. Der kan man typisk stole rimeligt godt på hvad der er af tekster (også på andre sprog).
|
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
hubba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|||
Hej thehut.com har nok ikke brugt lang nok tid på at søge men hvordan ser du lige at der er dansk undertekst på.. ??? PÅ forhånd tak for hjælpen |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
TheHut.com skriver meget sjældent hvad der er af tekster. Jeg kigger altid i denne liste hvis det er væsentligt for mig om der er tekst på en film jeg køber i UK. |
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|||
Jeg har det lidt sådan, at jeg ikke BARE springer på med køb - men det er da fint med, at I er flere der følger op på at oplyse, hvilke der indeholder danske tekster - jeg har selv søgt en del hos amazon, dog kun på DVD, og hos dem kan jeg intet finde om danske tekster. - Ej heller engelske. Det er vel heller ikke alle der lige ser obs her og jeg finder det lidt indviklet at kaste mig ud noget med noget MyMovies. |
||||
![]() |
||||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|||
Særlige interesser kunne være: Dokumentarfilm TV-serier - primært ældre før 2000 og længere tilbage. Ældre danske film. |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
Hvor mange købte på nettet for 5 år siden. har da selv købt mine sidste 30 blu-ray i udlandet. Fordi folk er søde og laver lister så man kan se dem med danske tekster.
har aldrig købt en dvd i udlandet. Man må gøre lidt selv for at spare penge. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Der vil vel altid være nogle, der ikke er blockbustere, som nogle er interesseret i og der ikke lige bliver nævnt her - om de så har danske eller engelske tekster. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
men kan man købe dem på VHS. Man køber jo bare hvad man skal bruge. En blu-ray afspiller kan jo afspille begge formater dvd og blu-ray. Kan ikke se noget problem i det |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|||
Hvis der er en enkelt dvd, ind imellem du gerne vil vide om har dk tekst, så bare spørg i min bd tråd. Så længe jeg ikke skal igang med en liste. Jeg kender jo en del steder efterhånden, hvor man kan finde ud af det. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Endelig, de eksempler jeg har nævnt, de vil nok aldrig få et ophøjet fokus på Blu-ray. - Er I enige i, at det vil være en niche for DVD, mens alt andet langsomt, men sikkert måske overgår til Blu-ray?
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Fint - hurtigt link? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 32> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |