recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet fra waoo!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet fra waoo!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

skulle jeg sælge fiber forbindelser, så var jeg kommet forbi sat et stik i modemmet, virker det, så havde jeg pakket sammen og sagt at kunden selv måtte løse resten.

Så kan vi jo glæde os over, at du ikke sælger internet. Hvis service kun gik så langt, som at få trukket linjen til hoveddøren og tjekke at der var lys i lampen, så ville kunderne nok smutte over til dem der så også gad hjælpe med at få det til at virke i praksis bagefter. Udbyderen har trods alt en hvis interesse i, at deres brugere er glade for produktet - og det er de kun hvis de kan få det til at virke.

Hånden op: Hvor mange ville anbefale en udbyder, hvis deres kundeservice lagde røret på i det øjeblik, at du bekræftede at der var lys i modemmet?

Hvor mange Yousee-kunder ringer ikke til hotline for at få hjælp med korrekt indtastning af netværks-ID mv.? Der er næppe mange fejl på kabel-TV, som skyldes, at der intet signal er ud til kundens første antennestik, med mindre kablet er gravet over...

Du kan slet ikke lave den sammenligning det er ens stort set alle tv hvordan det skal sættes op.
Hvor går grænsen med internet? Skal man så også fejlsøge osv på kunders printere, telefoner, recivere osv osv osv.

Nej hullet er leveret så skal kunden klare resten. 
Det jo heller ikke bilsælgerens skyld du ikke kan køre bil ;)
Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel F Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Fordi en supporter eller en tekniker skal ikke rode med dine dongels. Du har lavet en fejl ikke Waoo.
Måske måske ikke. Men eftersom teknikkeren heller ikke kunne få det op og køre på sin egen bærbar pc som han hentede ude i bilen. Syntes jeg er det er lidt af en fallit erklæring, at man så bare kobler en xtern router på fiber boksen og siger at det ikke kan være anderledes.
TV...Panasonic PX700

DVD REC...Pioneer 545HX-S
Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel F Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af DIY! DIY! skrev:

Bare af nysgerrighed, Axel F - hvem er din WAOO udbyder/el-selskab? (synes ikke at jeg har set det nævnt i tråden).

Jeg har selv WAOO via NRGI (dvs i Århus), og har ikke haft problemer med deres service

Være generelt opmærksom på at når der tales WAOO kan udstyret (dvs routeren) være forskellig efter hvilken udbyder der er tale om.

mvh

Anders
Østjysk Energi
TV...Panasonic PX700

DVD REC...Pioneer 545HX-S
Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel F Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Fordi en supporter eller en tekniker skal ikke rode med dine dongels. Du har lavet en fejl ikke Waoo.
Nu er du jo så en af de heldige der er udstyret med et godt hovede, så du kan løse alle de problemer du end måtte rende ind i. Det har jeg så ikke, men havde heldigvis en kammerat der er it teknikker, som fik det op at køre for migTongue
Men hvad med gamle fru Jensen??? hun har måske ingen venner der kan hjælpe hende, eller famlie til rådighed. Er det så bare ærgelig?
TV...Panasonic PX700

DVD REC...Pioneer 545HX-S
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Pioneer540 Pioneer540 skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Du siger:
Oprindeligt skrevet af Axel F Axel F skrev:

(lukkede så bare ned for den trådløse forbindelse på boksen)
der er ingen trådløs forbindelse på min waoo boks.
Det er der på de nyere installationer men det er som i eksemplet her ikke nødvendigvis en fordel - lidt svært at opgradere udstyr når det er integreret i fiberboksen Smile
Ahh, okay.
//Guldhammer
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Axel F Axel F skrev:

Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Fordi en supporter eller en tekniker skal ikke rode med dine dongels. Du har lavet en fejl ikke Waoo.
Nu er du jo så en af de heldige der er udstyret med et godt hovede, så du kan løse alle de problemer du end måtte rende ind i. Det har jeg så ikke, men havde heldigvis en kammerat der er it teknikker, som fik det op at køre for migTongue
Men hvad med gamle fru Jensen??? hun har måske ingen venner der kan hjælpe hende, eller famlie til rådighed. Er det så bare ærgelig?

Mange tak :)

Nej det er ikke bare ærgeligt hun skal have fat på en IT mand. Ligsom jeg skal betale for at få min bil lavet ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu