|
|
Besvar ![]() |
Side <1 34567 10> |
Forfatter | ||||||||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|||||||
Redigeret af laursen - 13-September-2007 kl. 21:42 |
||||||||
PV
|
||||||||
![]() |
||||||||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|||||||
Supplement til Vendels punkt 2 og 3:
og så fremkommer nedenstående: Her trykker du på opret forbindelse og indtaster dine data. Venligst Søren |
||||||||
![]() |
||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|||||||
Jeg synes ikke jeg får lov til at skrive sikkerhedsnøgle mm.
|
||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||
![]() |
||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|||||||
Er der ikke et andet sted man kan lave de indstillinger der skal til for at få trådløst netværk identificeret? Med hensyn til netværket (når det er kablet), så er det generelt et problem, hvis jeg sender e-mails fra den bærbare med store vedhæftede filer. Og det gør jeg ofte, pga. arbejdet. Det vil den ikke - så er den langsom - og kan ikke ikke klare det. |
||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||
![]() |
||||||||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|||||||
Du skal gå ind i netværksindstillinger:
Højreklik på din trådløse netværksforbindelse og vælg egenskaber: Vælg dit netværk på listen og tryk på Egenskaber: Angiv dine indstillinger fra opsætningen af din router og tryk ok. Mht sendehastigheden på den bærbare har jeg ikke noget bud, men hvad sker der, hvis det kun er den bærbare, der er på netværket? Venligst Søren Redigeret af Breddam - 15-September-2007 kl. 10:25 |
||||||||
![]() |
||||||||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|||||||
Du kan evt. prøve at teste din hastighed med http://hastighedstest.tdc.dk/ , både den stationær og bærbar for at se om der er nogen nævneværdig forskel. |
||||||||
PV
|
||||||||
![]() |
||||||||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|||||||
Du skriver ikke noget om hvad din internet hastighed er. Hvis det f. eks er en 1024/128k linie, kan du kun sende med 128k bits i sekundet. med overhead svarer det ca til 12 Kbytes/sek. Skal du sende en mail med en attached fil på f.eks 12Mbytes, vil det alt andet lige tage 1000 sekunder, eller ca 16 minutter, og det vil ofte medføre at din mailserver timer ud og afbryder forbindelsen. Mange udbydere tillader max mailstørrelse på 10Mbytes eller lavere. Har du så også et antivirus program kørende som checker udgående mail, tager det endnu længere tid. Peter |
||||||||
![]() |
||||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||||||
@Breddam
Så jeg ikke WEP kryptering i dit screen dump? Det er vel ikke dit hjemme setup? |
||||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Næ, det er min fars, men det er ikke så slemt, efter min mening.
Jeg vurderer ikke risikoen for indbrud som særligt stort. Har du en anden mening, siden du spørger, Jesper? ![]() Venligst Søren Edit=Nu jeg tænker over det, så er det ikke min fars. Den har et andet SSID. Jeg tror ikke, at det er ét som jeg har sat op, når det nu hedder 'linksys'... ![]() Redigeret af Breddam - 16-September-2007 kl. 15:49 |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
OT!!!!!!
![]() BTW, Screen Seize er dét lille, nyttige program jeg bruger til at gemme udsnit af skærmen. Død smart ![]() Find det her! Venligst Søren |
||||||||
![]() |
||||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||||||
Min primære pointe var at WEP ikke giver nogen videre sikkerhed. Så vidt jeg ved kan man bryde ind på ganske få minutter, hvis man vil. Man skal bruge WPA/WPA2, eller trække et kabel. ![]() |
||||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Har lige for første gang prøvet at lege med Vista et par timer. Tryk på: Start - Netværk - Netværk og delingscenter - Administration af trådløse netværk - Tilføj - Opret en netværksprofil manuelt. Det er nok fordi at, din pcèr ligesom den Acer jeg prøvede, bruger deres eget software til at "hjælpe" os forbruger, at man ikke kan gøre det på normal vis.
Vindows Mail, laver en timeout efter 1 min som standard. Den kunne du evt. prøve at sætte op til 5 min. |
||||||||
PV
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |