|
Intet signal på Apple TV 4K |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Vi bruger et fra Harald Skrald, så mere kræsen er AppleTv nu heller ikke.
|
||||
![]() |
||||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|||
Modtog i dag mit belkin hdmi kabel - men jeg har samme problem. NY info: Lyden går fint igennem, på alle kabler, det er kun billedet der ikke gør. Jeg har nu prøvet alle tænkelige kombinationer med kabel, indgange osv. intet virker udover at køre et hdmi kabel fra tv direkte i apple tv. Som sagt så køre lyden igennem, PS4 kører fint igennem, Macbook Pro kører fint igennem via receiver. Så nu tænker jeg? Enten er mit apple tv eller min receiver defekt i deres samarbejde? Eller også er jeg nød til at køre med 2.1 kabler til både apple tv og til output kablet. Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor det her bare sker ud af den blå luft.... :( Det sindssygt frusterende.
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19647 |
|||
Står den til at outputte 4K? Klaus
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19647 |
|||
Har en af delene opdateret sin software? Klaus
|
||||
![]() |
||||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|||
Er det på receiveren jeg ser det? Lige nu står apple tv på format 4K SDR (50HZ) men jeg har også prøvet med 1080p SDR 50HZ på receiver står video output til auto og i/p scaler er på off
|
||||
![]() |
||||
|||
Alle 3 dele er opdateret TV er lige blevet det, men først efter jeg fik problemer. Apple TV det samme vidst nok. Redigeret af friedel - 04-Januar-2023 kl. 23:58 |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
|||
Den ved jo ikke hvor du har købt kablet; hvis det er et kabel den "kan lide", så er det jo fint. Apple anbefaler selv at man bruger et kabel der er godkendt til 8K. Som minimum ville jeg anbefale et der er Premium High Speed-godkendt. Per mine erfaringer kan 4K Apple TV'erne også godt være lidt kræsne, når der skal overføres 4K. Redigeret af Naiera - 05-Januar-2023 kl. 00:16 |
||||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||||
![]() |
||||
|||
Så du tænker det måske kan skyldes at mit output kabel heller ikke er et 8K?
|
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1450 |
|||
Som Naiera skriver, skal det være et Premium High Speed certificeret kabel. Så er det lige meget hvad der ellers står på af 4K/8K.
|
||||
![]() |
||||
|||
Er det Belkin jeg har købt premium certificeret? Så er der vel ikke andet at gøre end også at prøve at skifte det andet hdmi kabel? Bør jeg købe et magen til eller ville dette være bedre som output kabel? |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
|||
Når nu både det gamle og nye kabel virker direkte i tv, har du så prøvet at bruge et af dem til receiveren?
|
||||
![]() |
||||
|||
Jep har prøvet dem begge til receiver i håb om at det var mit gamle supra hdmi den var gal med (output kabel), men det virkede heller ikke, kunne dog også se at det gamle kabel jeg havde til ATV var et hdmi 1.3 og jeg tror ikke mit supra er højere end 1.4 så måske det er bedre at opdatere så alle kabler er 2.1 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |