recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Invitationer til køb af OnePlus One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Invitationer til køb af OnePlus One

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 06:38
Skal jeg evt. ændre trådens navn, så den kan bruges som generel "bortgivelsestråd"? Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 06:59
Jeg er også skrevet og ville egentlig have købt den, da jeg ikke havde så travlt. 

Men faldt over en Samsung Galaxy S5 uden abonnement til 3000 kr. Så det blev den i stedet.

Derfor hvis der kommer en invitation min vej, skal jeg nok huske denne tråd.
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Skal jeg evt. ændre trådens navn, så den kan bruges som generel "bortgivelsestråd"? Smile

Ja gør det, så holder vi det bare i en enkelt tråd:-)
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 09:26
Hvis nogen skulle få en invite de ikke har planer om at bruge, tar jeg den gærne. 
Til top
mickeynygaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2011
Sted: Mårslet, DK
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mickeynygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 09:48
Samme her, hvis nogen ligger inde med en invite på et tidspunkt, så aftager jeg også gerne!
Til top
julle.p Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér julle.p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 11:35
I kan købe den her uden invite:
http://www.oppomart.com/oneplus-one.html/

Men så koster den vist også mere, end hvis du havde en invite...
Mvh. Alex
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af julle.p julle.p skrev:

I kan købe den her uden invite:
http://www.oppomart.com/oneplus-one.html/

Men så koster den vist også mere, end hvis du havde en invite...

+ told, moms, gebyrer og hvad ved jeg, da den kommer fra USA.
Til top
NikolajV Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajV Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 16:44
Vil også gerne modtage en, hvis der skulle være en der har en ekstra.
Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelKB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 09:41
Jeg ville også sætte meget stor pris på en invite til køb af OpO 64 gb Sandstone black version.

Send meget gerne en PB. Jeg smider naturligvis min invite efter køb herinde..

Mvh
Michael
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 10:41
Skal lige høre med det invite system. Hvad er den totale pris når man køber den via en invitation? er det den pris som er opgivet eller kan man risikere at der bliver pålagt told osv osv. eller hvordan hænger det sammen.

En invite til en OpO 64 gb Sandstone black version os gerne denne vej

Redigeret af Treated - 24-Juli-2014 kl. 13:47
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 12:46
Sådan ser min kvittering ud, jeg valgte Express post, håber ikke at der kommer Post Danmark gebyr på.

OnePlus One Sandstone Black 64 GB

0101020602

1

DKK 2,399.00

Charger EU

0201000301

1

DKK 0.00

Subtotal

DKK 2,399.00

Shipping & Handling

DKK 186.00

Grand Total

DKK 2,585.00

Grand Total to be Charged

DKK 2,585.00

Til top
Hygom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2006
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hygom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 13:04
Jeg er også meget interesseret i en invite. Har været på den danske invite liste inde på oneplus one's hjemmeside i ret lang tid uden at have modtaget en. 

Hvis de personer i denne tråd, der får en oneplus one gennem en invite herinde fra, deler videre til den næste i denne tråd, burde vi vel alle kunne få en invite indenfor rimelig tid.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu