|
Invitationer til køb af OnePlus One |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Skal jeg evt. ændre trådens navn, så den kan bruges som generel "bortgivelsestråd"?
![]() |
||||||||||||||||||||||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|||||||||||||||||||||||
Jeg er også skrevet og ville egentlig have købt den, da jeg ikke havde så travlt.
Men faldt over en Samsung Galaxy S5 uden abonnement til 3000 kr. Så det blev den i stedet. Derfor hvis der kommer en invitation min vej, skal jeg nok huske denne tråd.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
|||||||||||||||||||||||
Ja gør det, så holder vi det bare i en enkelt tråd:-) |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
|||||||||||||||||||||||
Hvis nogen skulle få en invite de ikke har planer om at bruge, tar jeg den gærne.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
|||||||||||||||||||||||
Samme her, hvis nogen ligger inde med en invite på et tidspunkt, så aftager jeg også gerne!
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
|||||||||||||||||||||||
I kan købe den her uden invite:
http://www.oppomart.com/oneplus-one.html/ Men så koster den vist også mere, end hvis du havde en invite... |
||||||||||||||||||||||||
Mvh. Alex
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|||||||||||||||||||||||
+ told, moms, gebyrer og hvad ved jeg, da den kommer fra USA. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
NikolajV ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Status: Offline Point: 43 |
|||||||||||||||||||||||
Vil også gerne modtage en, hvis der skulle være en der har en ekstra.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|||||||||||||||||||||||
Jeg ville også sætte meget stor pris på en invite til køb af OpO 64 gb Sandstone black version.
Send meget gerne en PB. Jeg smider naturligvis min invite efter køb herinde.. Mvh Michael
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|||||||||||||||||||||||
Skal lige høre med det invite system. Hvad er den totale pris når man køber den via en invitation? er det den pris som er opgivet eller kan man risikere at der bliver pålagt told osv osv. eller hvordan hænger det sammen.
En invite til en OpO 64 gb Sandstone black version os gerne denne vej Redigeret af Treated - 24-Juli-2014 kl. 13:47 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
|||||||||||||||||||||||
Sådan ser min kvittering ud, jeg valgte Express post, håber ikke at der kommer Post Danmark gebyr på.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 431 |
|||||||||||||||||||||||
Jeg er også meget interesseret i en invite. Har været på den danske invite liste inde på oneplus one's hjemmeside i ret lang tid uden at have modtaget en.
Hvis de personer i denne tråd, der får en oneplus one gennem en invite herinde fra, deler videre til den næste i denne tråd, burde vi vel alle kunne få en invite indenfor rimelig tid.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |