recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Invitationer til køb af OnePlus One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Invitationer til køb af OnePlus One

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
DreamChaser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DreamChaser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 13:27
Jeg stiller mig også gerne op i køen af folk der gerne vil modtage en invite.

Det skal dog rettelig lige siges, at jeg først skrev mig op i går, så dem der allerede har ventet i månedsvis bør have sendt en invite før mig Smile
Til top
Hygom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hygom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af DreamChaser DreamChaser skrev:

Det skal dog rettelig lige siges, at jeg først skrev mig op i går, så dem der allerede har ventet i månedsvis bør have sendt en invite før mig Smile

Jeg opfatter denne tråd, som en liste i sig selv. Jeg ved dog ikke om OP i #0 vil påtage sig at lave en central liste, så man via denne kan holde styr på hvem der har fået invite og om den er givet videre til den næste på listen.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Hygom Hygom skrev:

Oprindeligt skrevet af DreamChaser DreamChaser skrev:

Jeg opfatter denne tråd, som en liste i sig selv. Jeg ved dog ikke om OP i #0 vil påtage sig at lave en central liste, så man via denne kan holde styr på hvem der har fået invite og om den er givet videre til den næste på listen.

Det var nu ikke noget jeg havde i tankerne, da jeg oprettede tråden. Jeg havde blot en invitation, jeg ikke selv skulle bruge... Smile

Men hvis der er udbredt ønske om, at jeg holder styr invitationer og hvem der har fået og hvem der skal have, så skal jeg da prøve at gøre mit bedste.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 20:21
Hvis nogen skulle få fingre i en invitation de ikke skal bruge, vil jeg gerne bede om en :)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 21:29
Er også interesseret såfremt det ville være muligt med en invitation :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 22:29
Er også svært interesseret i en invite ;)
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

Sådan ser min kvittering ud, jeg valgte Express post, håber ikke at der kommer Post Danmark gebyr på.

OnePlus One Sandstone Black 64 GB

0101020602

1

DKK 2,399.00

Charger EU

0201000301

1

DKK 0.00

Subtotal

DKK 2,399.00

Shipping & Handling

DKK 186.00

Grand Total

DKK 2,585.00

Grand Total to be Charged

DKK 2,585.00

kommer vel an på hvor den bliver sendt fra gør det ikke?, kan jo hurtig løbe op i 3500,- hvis der kommer diverse afgifter på.
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

Sådan ser min kvittering ud, jeg valgte Express post, håber ikke at der kommer Post Danmark gebyr på.

OnePlus One Sandstone Black 64 GB

0101020602

1

DKK 2,399.00

Charger EU

0201000301

1

DKK 0.00

Subtotal

DKK 2,399.00

Shipping & Handling

DKK 186.00

Grand Total

DKK 2,585.00

Grand Total to be Charged

DKK 2,585.00

kommer vel an på hvor den bliver sendt fra gør det ikke?, kan jo hurtig løbe op i 3500,- hvis der kommer diverse afgifter på.

Fandt dette på Oneplus forum

Så vidt jeg har forstået skulle de blive sendt fra Tyskland, altså inden for EU så der burde ikke blive pålagt moms eller told. Mener også der beskrevet i en announcement.
Fra @Carls post om købsoplevelsen:
Logistics

Shopping online internationally can be painful, with long delivery times, poor communication, and customs issues. To improve this experience, we will have multiple warehouses in every continent we serve, and your package will always be shipped from the warehouse closest to you. This will help ensure safe and speedy delivery.

European customers are often worried about customs and VAT when purchasing goods from outside of Europe. By the time you purchase the OnePlus One, we would already have imported them into the European Union, and paid all associated fees and taxes. The device will be shipped from one of our EU warehouses. The EU is still trying to unify the laws and taxes across the different countries, so some countries might still act a bit differently. However, this means that in 99.9% of the cases, EU customers will not be faced with any customs issues when buying their OnePlus.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 22:48
Der kommer INGEN afgifter på. Den sendes fra England. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 10:04
super tak jens
Til top
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2007
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 13:12
Jeg ville også blive glad hvis der var en der havde en invite i overskud. :)
Til top
MiksA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2014
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MiksA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 16:05
Jeg ville også sætte stor pris på en invite, håber der er en venlig sjæl med en i overskud:-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu