|
Invitationer til køb af OnePlus One |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||
DreamChaser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Jeg stiller mig også gerne op i køen af folk der gerne vil modtage en invite.
Det skal dog rettelig lige siges, at jeg først skrev mig op i går, så dem der allerede har ventet i månedsvis bør have sendt en invite før mig ![]() |
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 431 |
Jeg opfatter denne tråd, som en liste i sig selv. Jeg ved dog ikke om OP i #0 vil påtage sig at lave en central liste, så man via denne kan holde styr på hvem der har fået invite og om den er givet videre til den næste på listen.
|
![]() |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Det var nu ikke noget jeg havde i tankerne, da jeg oprettede tråden. Jeg havde blot en invitation, jeg ikke selv skulle bruge... ![]() Men hvis der er udbredt ønske om, at jeg holder styr invitationer og hvem der har fået og hvem der skal have, så skal jeg da prøve at gøre mit bedste. |
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
![]() |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Hvis nogen skulle få fingre i en invitation de ikke skal bruge, vil jeg gerne bede om en :)
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
![]() |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Er også interesseret såfremt det ville være muligt med en invitation :)
|
![]() |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Er også svært interesseret i en invite ;)
|
![]() |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
kommer vel an på hvor den bliver sendt fra gør det ikke?, kan jo hurtig løbe op i 3500,- hvis der kommer diverse afgifter på.
|
![]() |
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Fandt dette på Oneplus forum Så vidt jeg har forstået skulle de blive sendt fra Tyskland, altså inden for EU så der burde ikke blive pålagt moms eller told. Mener også der beskrevet i en announcement. Fra @Carls post om købsoplevelsen: Logistics Shopping online internationally can be painful, with long delivery times, poor communication, and customs issues. To improve this experience, we will have multiple warehouses in every continent we serve, and your package will always be shipped from the warehouse closest to you. This will help ensure safe and speedy delivery. European customers are often worried about customs and VAT when purchasing goods from outside of Europe. By the time you purchase the OnePlus One, we would already have imported them into the European Union, and paid all associated fees and taxes. The device will be shipped from one of our EU warehouses. The EU is still trying to unify the laws and taxes across the different countries, so some countries might still act a bit differently. However, this means that in 99.9% of the cases, EU customers will not be faced with any customs issues when buying their OnePlus. |
![]() |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Der kommer INGEN afgifter på. Den sendes fra England.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
![]() |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
super tak jens
|
![]() |
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Jeg ville også blive glad hvis der var en der havde en invite i overskud. :)
|
![]() |
MiksA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2014 Status: Offline Point: 5 |
Jeg ville også sætte stor pris på en invite, håber der er en venlig sjæl med en i overskud:-)
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |