|
iOS 11 er fyldt med fejl? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeps
Du må læse nogle af de artikler der gennemgår iOS 11 og så beslutte om du ønsker det. |
||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det har ikke hjulpet hos mig. Den afbryder bare.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Wifi afbryder, med er stadig tændt i indstillinger.
Ved dog ikke om det betyder den er helt slukket, eller bare har afbrudt forbindelsen til router. |
||||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så er den stadig tændt, du har bare afbrudt forbindelsen til den aktuelle forbindelse....
|
||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg vil dog allerhelst undgå at genstarte min telefon så jeg mister det hele. Så må vente i spænding og se om noget ændrer sig. Tror dog ikke det har noget med apps der ikke er iOS 11 kompatible, da jeg primært kun bruger Mail-appen, Facebook, Messenger og Snapchat og de må da være opdateret korrekt? |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vil I anbefale at vente med at opdatere tlf til iOS 11? Jeg oplever ingen problemer på iPad efter opdateringen.
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Også når du efterfølgende går ind i indstillinger, og der tjekker WIFI og Bluetooth? Det gør den ikke hos mig.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kunne være fedt at tage OT ud og skrive i en anden tråd. Tak.
Kampus: Jeg fortryder i hvert fald jeg har opdateret. Det hjalp heller ikke at opdatere til 11.0.1 som ellers skulle rette fejl. |
||||
quarkir
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men det er jeg så ret ligeglad med, da jeg aldrig slår dem fra. Kan dog godt se at andre kan have udfordringer med det. |
||||
mvh
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har opdateret iPad Air, iPhone 6 og en ny 8, alt spiller som det skal
|
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |