|
iOS 11 er fyldt med fejl? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har opdateret min iPhone SE med iOS 11 uden nogen problemer.
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har både en iPhone 6s samt iPad Air2, som er opdateret til iOS 11 uden problemer.
Prøv at lave den “lille” nulstilling. Indstillinger->Generelt->Nulstil->Nulstil alle indstillinger. Det er kun system indstillinger der nulstilles, og du mister ingen Apps, filer osv. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har nu konstateret fejl på iPad Air med iOS 11. Siderne loades ikke helt på browser
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører også fejlfrit på iPhone 5S, 6s, 6s Plus og 8 Plus.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan bare konstatere at iOS 11 er det værste bæ... så mange fejl i den opdatering!
Må prøve at slette lortet og starte for fra. |
|
Jever
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver 3 gang Har du prøvet med den lille nulstilling, inden du blanker enheden?
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg tror jeg prøver at lave en "clean install" og sletter hele telefonen og installerer iOS 11 for fra. Hvis den stadig skaber sig på samme måde, efter sådan en ren installation fra bunden, hvad gør jeg så?
|
|
Jever
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo intet tabt i at prøve den lille nulstilling først, hvis nu det løser dine problemer, er det noget sjovere end en clean install.
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig, men hvad vil den lille nulstilling præcist gøre? Bare nulstille ALLE mine indstillinger osv.?
|
|
Jever
Funktioner
Tak(0)
|
Nulstille alle system indstillinger, reset af telefon, men uden at Wipe den. |
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
OK, så man skal til at taste alle koder ind igen osv.? Så det er nærmest en nulstilling af alt uden at slette noget?
|
|
Jever
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, alle koder osv.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |