|
IOS 6 og batteritid |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
sagtens www.icloud.com log ind med dit apple id, husk kortet kører vidst bedst hvis du bruger google chrome browseren på pcen.
det kræver naturligvis du har slået servicen til på iphonen under icloud og find my iphone
det virker iøvrigt også kun hvis telefonen har dataforbindelsen til, er man i udlandet og har slået dataroaming til så mener jeg ikke det funger Redigeret af rhsin - 21-September-2012 kl. 13:28 |
|
Mvh
René |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er iøvrigt kommet en bipfunktion, så man kan sætte telefonen til at bippe indtil man finder den hvis man ikke lige kan finde den derhjemme ;o))
Det gøres også via www.icloud.com find my phone klik på enheden så kommer der valgmuligheder
Jeg testede den lige på min kones telefon, og den virker sagde hun.. noget forvirret over larmen (hun var på hendes arbejde ;o)) Redigeret af rhsin - 21-September-2012 kl. 14:02 |
|
Mvh
René |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Kampus - 21-September-2012 kl. 15:32 |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den eneste virkelige strømsluger er 3G. Wifi bliver slukket i standby og Bluetooth er ikke målbart. iCloud giver heller ingen forskel, da denne kun bruges "automatisk" med oplader i røven. Photostream kan slukkes, men igen bruges først, når man skyder billeder.
|
|
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe, det er jo det, den funktion skal bruges til. Jeg troede først, det var for at give en eventuel tyv en advarsel. Men cool feature.
|
|
pnn
Bruger Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
det ser meget ud til at der er problemmer med IOS6, og der er begyndt at dukke mange rygter op i diverse forums angående hvor dårlig batteri tiden også er på den nye iphone5 så håber da meget det er et software problem
se bla.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke nogen problemer med batteritid på min 4S med iOS6. Faktisk ser det ud til at den holder længere end de 2-3 dg den gjorde inden opdateringen.
|
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu kørt med iOS 6 på iPhone 4 i 2 uger ca., og jeg synes virkelig batteritiden er kritisk på min iPhone ihvertfald! Min tlf. har siddet til strøm hele natten, kl. 6.15 i morges hvor jeg tog den fra og så nu kl. 10 og efter et opkald på 5-10 min. er den nede på 64 % !!! Jeg har brugt Chrome 5 min. i toget, ganske få minutter i Wordfued og 15 min. musik ca.. Med iOS 5.1, ville batteriet være på ca. 85 % nu her. En væsenlig forringelse! Jeg har prøvet at nulstille indstillinger, det hjalp kun lidt i starten.
Nogle der har nogle gode råd?? Redigeret af Casper - 18-Oktober-2012 kl. 10:08 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Slå bluetooth fra hvis du ikke bruger headset.
Og så var der en indstilling, så den ikke hele tiden går på nettet og tjekker opdatering. Dem kan man jo lige så godt klare via wifi derhjemme.
Min holder strøm i op til 4 dg nu.
|
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke bluetooth slået til, bl.a. fordi jeg ikke har noget BT Headset.
Det med indstillingen, synes jeg svagt jeg har læst - men ikke mere end det. Hvor er den indstilling i iPhonen?? Med mindre det står i denne tråd, så har jeg bare overset det..
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indstillinger, Anonymitet, Lokalitetstjenester, Systemtjenester, Slå alt fra.
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |