recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 6 og batteritid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 6 og batteritid

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Indstillinger, Anonymitet, Lokalitetstjenester, Systemtjenester, Slå alt fra.
Det var ikke den indstilling! For så slår du alt fra med GPS og kort.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 15:51
Og? Jeg mangler ikke noget ved at slå det fra. Har du prøvet?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Og? Jeg mangler ikke noget ved at slå det fra. Har du prøvet?
Nej for jeg har jo fin batteritid. Regner med at min bil-GPS app har brug for indstillingerne.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:00
Regner?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Regner?
Ja den skal vel bruge lokalitetstjenester?
 
Indstillinger, Anonymitet, Lokalitetstjenester, Systemtjenester, Slå alt fra.
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 22:59
Jeg oplever lidt det samme på min gamle 3GS. Jeg synes den har fungeret fint med IOS6 men forleden lod jeg være med at sæt den i laderen da den var på 42% da jeg gik i seng. Normalt suger den ca. 10% strøm på en nat hvor den bare ligger med slukket skærm og uden at modtage SMS eller opkald. Men forleden vækkede den mig ikke, så var den løbet tør (fra 42% til 0% på ca. 8 timer). Siden har jeg oplevet at den dræner batteriet. Havde 100% i morges og allerede kl 11 var jeg nede på 66% uden at have foretaget et eneste opkald. Måske brugt den aktivt i sammenlagt 5 min. Har været alt igennem og aner ikke rigtig hvad jeg der skulle have ændret sig, for den har ikke været sådan før. Prøvet reboot uden held. Så nu lader jeg den bare HVER nat og nogle gange også på arbejdet. Så håber jeg det går over af sig selv.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 20:39
Bilnavigering på iPhone5 fungerer upåklageligt med alt slået fra.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 11:35
Jeg har nu over weekenden holdt lidt øje, og jeg synes allerede om lørdagen holdte tlf. bedre på batteriet (jeg brugte den nok heller ikke lige så meget). Tlf. holdte både lørdag og søndag, altså 2 dage, som den gjorde med iOS 5.1.1.

Jeg opladte den så igen natten til i dag, og i dag har den haft en udemærket batteritid indtil videre.

Den er på 95 % nu her med 3G til.. Jeg har hørt lidt musik og lidt Wordfued i morges i toget, men ellers ikke. 
Så lige nu kører den fint! Jeg slog den der autosøg i tidszoner i 'dato og tid' fra (den blev slået til, da jeg nulstillede alle indstillinger tidligere på ugen), og jeg har slået alle de tjenester fra i system/lokations tamtam'en. Samtidig så jeg sidst, at den brugte en del mobildata. Faktisk så meget, at den talte 1 MB på sek.. Jeg ved ikke hvorfor! Det gør den dog ikke mere pt.

Så jeg afventer og ser om den fortsætter den gode stime siden weekenden Smile
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Jeg har nu over weekenden holdt lidt øje, og jeg synes allerede om lørdagen holdte tlf. bedre på batteriet (jeg brugte den nok heller ikke lige så meget). Tlf. holdte både lørdag og søndag, altså 2 dage, som den gjorde med iOS 5.1.1.

Jeg opladte den så igen natten til i dag, og i dag har den haft en udemærket batteritid indtil videre.

Den er på 95 % nu her med 3G til.. Jeg har hørt lidt musik og lidt Wordfued i morges i toget, men ellers ikke. 
Så lige nu kører den fint! Jeg slog den der autosøg i tidszoner i 'dato og tid' fra (den blev slået til, da jeg nulstillede alle indstillinger tidligere på ugen), og jeg har slået alle de tjenester fra i system/lokations tamtam'en. Samtidig så jeg sidst, at den brugte en del mobildata. Faktisk så meget, at den talte 1 MB på sek.. Jeg ved ikke hvorfor! Det gør den dog ikke mere pt.

Så jeg afventer og ser om den fortsætter den gode stime siden weekenden Smile

Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu